łosoś z kawiorem/przystawka

1. Data: 2003-06-13 20:21:43

Temat: łosoś z kawiorem/przystawka
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zeby nie było, że tylko wyciagam od was przepisy to podzielę się
przepisikiem na łososia z kawiorem, którego miałam okazję wcinać na
urodzinach cioci, a którego nei znalazłam w archiwum:)
niestety nie znam dokładnych proporcji, ale napiszę mniej wiecej co i
jak:)
a więc wygladało to tak:
cieniutkie plastry z fileta były natarte solą i odrobina czosnku,
trzymane tak w lodówce przez noc. Kawior różowy zostal wymieszany pół na
pół z delikatnym twarożkiem, cos ala Almette, ale konsystencja była
bardziej śmietanowa, ale na tyle żeby sie nie rozlewała na płaskim.
Myślę ze taki serek do kanapek byłby w sam raz. wiec kawior zostal
wymieszany(tak abo go nie pognieść)z tym twarożkiem, z dużą iloscią
koparku i odrobinke posolone i pocukrzone, ale naprawde
ociupinke...filety zostaly posmarowany warstwą tej pasty, zwinięte w
roladkę, przekłute wykałaczką. Na wierzchy połozono po połowie plasterka
z obranej cytrynki, udekorowano piórkiem koperka i ociupinką kawioru:)

PYCHA było:))
--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-06-13 20:52:39

Temat: Re: łosoś z kawiorem/przystawka
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

łaaa..zapomniałam napisać ze to potem lądowało w lodówce na poł
godzinki/godzinka...

1. Data: 2003-06-14 18:57:14

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał

> a więc wygladało to tak:
> cieniutkie plastry z fileta były natarte solą i odrobina czosnku,
> trzymane tak w lodówce przez noc.

Rozumiem, ze chodzi o lososia surowego, nie wedzonego?

1. Data: 2003-06-15 13:12:28

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze chodzi o lososia surowego, nie wedzonego?
tak:)

--
[...]

archiwum
truskawki w szampanie