ludzie co tu się ostatnio dzieje

1. Data: 2006-10-10 17:30:43

Temat: ludzie co tu się ostatnio dzieje
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co powiedzieć, przecież to co ostatnio tu wypisują " nasi kucharze"
to nie da się przyrównać nawet do szamba.
Zastanawiam się czy jest jakaś skuteczna metoda żeby ta grupa była jak
dawniej przyjazna, fachowa i relaksowa.
Może taki apel do ludzi którym zależy na czymś zupełnie innym, żeby nie
odpowiadali na zaczepki i posty nie związane z przepisami i kuchnią.

Pozdrawiam wszystkich rozsądnych i fajnych ludzi na grupie

Jędrek

2. Data: 2006-10-10 17:48:51

Temat: Re: ludzie co tu się ostatnio dzieje
Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda, strach tu o cokolwiek spytać.
Ewa

3. Data: 2006-10-10 18:04:23

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał
> Może taki apel do ludzi którym zależy na czymś zupełnie innym, żeby nie
> odpowiadali na zaczepki i posty nie związane z przepisami i kuchnią.

Zajmij się na razie czytaniem a nie ciągłym rozprawianiem o tym, jak to
jeden troll (którego w ten sposób karmisz) zawładnął grupą. Paniał?!

M.

4. Data: 2006-10-10 18:11:52

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:
> Nie wiem co powiedzieć, przecież to co ostatnio tu wypisują " nasi
> kucharze" to nie da się przyrównać nawet do szamba.

Nooooo... zgadzam się.

> Może taki apel do ludzi którym zależy na czymś zupełnie innym, żeby
> nie odpowiadali na zaczepki i posty nie związane z przepisami i
> kuchnią.

O to, to. I żeby nie wyciągali trolli z KF-ów, i jeszcze żeby nie zakładali
tysiącpięćsetstodziewięćset wątków na tematy: jak ustawić filtr co by
Panslavisty nie widziec, i co sie tu dzieje i innych takich. Byłoby super.
Ania

--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

5. Data: 2006-10-10 19:25:39

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z toba zupełnie , strach sie spytac ocokolwiek , tylko gogle i
gogle itd
A przeciez miło jest podyskutowac na świeżo
Pozdrawiam JULIUSZ

6. Data: 2006-10-11 06:31:18

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam.invalid> napisał w wiadomości
> jeden troll zawładnął grupą. Paniał?!

jeżeli Cię bawi czytanie tych bzdur to gratuluję wyboru, może zacznij myśleć
po polsku

( podpowiem Ci trochę , " paniał" po polsku mówimy inaczej ) :)))))

Jędrek

7. Data: 2006-10-11 06:44:37

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:452bd3a4$0$19638$88260bb3@free.teranews.com...
>>

> jeżeli Cię bawi czytanie tych bzdur to gratuluję wyboru, może zacznij

Nie zrozumiles. My wszyscy tego durnia juz dawno splonkowalismy i nie
widzimy jego listow. No prawie wszyscy, bo raz na jakis czas takie osoby
jak Ty wyciagaja jego temat. Splonkuj i daj nam spokoj (i przy okazji
sam go osiagniesz).

--
body {
name: '|<o?rad Karpieszu>|';

8. Data: 2006-10-11 08:10:59

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajmij się na razie czytaniem a nie ciągłym rozprawianiem o tym, jak to
> jeden troll (którego w ten sposób karmisz) zawładnął grupą. Paniał?!

A jak madziunia zawłaszczała to było dobrze?

Mnie tam Panslavista bawi, gdy tylko nie idzie mu zbytnio w panslawizmy.
Nawet ten jego starczy nieukojony kulinariami impotencki erotyzm jest do
strawienia.

hahahahahahaha!

WIĘCEJ PANSLAVISTY W PRZEPISACH I W NASZEJ KUCHNI ! ! !

dżdżownica

9. Data: 2006-10-11 08:45:48

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wesoły Romek napisał(a):
[...]
> WIĘCEJ PANSLAVISTY W PRZEPISACH I W NASZEJ KUCHNI ! ! !
>
> dżdżownica

A co teraz Basiu powiesz na to?
pozdr. jerzy

10. Data: 2006-10-13 13:52:14

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> A co teraz Basiu powiesz na to?

Powinnam wydać jakieś oświadczenie? ;)

Jestem pod wrażeniem ;)
--
pa, BBjk

aronia
NTG wiem...
JUZ JEST
do mieszkajacych/bywajacych w Krakowie - prosba wielka
Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?