ludzie ratunku kret mi orze ogród

1. Data: 2004-04-10 21:25:09

Temat: ludzie ratunku kret mi orze ogród
Od: "semrau" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sprawdzają się żadne środki chemiczne ani specjalne trucizny (pałeczki z
środkiem nęcąco-trującym).Słyszałem
o urządzeniu wytwarzającym ultradżwięki ale nie wiem gdzie to kupić i czy
jest skuteczne.Proszę o odpowiedż na priva s...@s...pl

2. Data: 2004-04-11 00:31:27

Temat: Re: ludzie ratunku kret mi orze ogród
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

semrau wrote:
> [...]
> (pałeczki z środkiem nęcąco-trującym).Słyszałem
> o urządzeniu wytwarzającym ultradżwięki ale nie wiem gdzie to kupić i

a co ty z tym privem?
tu każdy lubi o kretach!

jeśli chcesz użyć ultradźwięków, to proponuję wykonać je przy pomocy
karbidu.
krety nie lubią hałasu, mówię tu o _hałasie_, a nie o jakimś nędznym
rzępoleniu buteleczek wkopanych w ziemię...
a pałeczki, to wiesz... nie na nasze krety:)

moon

3. Data: 2004-04-11 07:09:58

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest skuteczne.Proszę o odpowiedż na priva s...@s...pl

Na priv odpisuję tylko w sprawach osobistych.

> o urządzeniu wytwarzającym ultradżwięki ale nie wiem gdzie to kupić i czy

Można kupić wibrator. I to nie jest wcale żart, choć lepiej sprawdzają się
elektroniczne odstraszacze.

A o kretach jest mnóstwo materiału w sieci. Trzeba tylko trochę poszukać a
nie prosić o podanie śniadania do łóżka.

Na przykład: http://ogrody.agrosan.pl/kret.html

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

4. Data: 2004-04-11 07:18:01

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na przykład: http://ogrody.agrosan.pl/kret.html

Zły adres podałem. Poprawny to:
http://ogrody.agrosan.pl/krecik.html

5. Data: 2004-04-11 07:32:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> writes:

[o kretach]
> Można kupić wibrator.

Parsk :-)

Rafał, wybacz, ale miałem wizję... Bo złapać kreta, to można, znaleźć
to coś, w co wkłąda się wibrator również, ale jak go zmieścić? :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Farmer Jonathan, co mieszka w Ohio,
Miast dwóch (jak większość) - ma jedno jajo.

6. Data: 2004-04-11 08:01:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2d66fkm0d.fsf@sapijaszko.net...
> [...]
>
> Rafał, wybacz, ale miałem wizję... Bo złapać kreta, to można, znaleźć
> to coś, w co wkłąda się wibrator również, ale jak go zmieścić? :-))

:)))
Kawą się zachłysnęłam :)))

Pozdrawia Kaśka z wizją panów biegających z wibratorami po ogrodzie :)

7. Data: 2004-04-11 10:04:54

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "semrau" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
Słyszałem
> o urządzeniu wytwarzającym ultradżwięki ale nie wiem gdzie to kupić i
czy
> jest skuteczne...
====================
Najlepiej zaprzyjaźnić się z kretem. Moj kret wykopał odstraszacz
ultradźwiekowy, a jego rodzina wyraźnie kopała w kierunku tegoż. Odstraszacz
możesz kupić w Castoramie (ca 150 zł). Wykopywał też inne cuda, które
wkładałem mu do nory (śledzie, pałeczki itp itd). Musiało nastąpić
rozwiązanie ostateczne (chociaż osobiście bardzo lubię krety). Rozwiazanie
nazywa się LOLKA i jest kotem. Dalej było polowanie i to skuteczne. Rodzina
kreta wyprowadziła sie w ciagu jednej nocy (do sąsiada). Mam propozycję
pożyczenia LOLKI. Kalkuluję stawki :) Muszę odbić sobie ten odstrzszacz...
Naj

9. Data: 2004-04-11 11:31:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))
> Kawą się zachłysnęłam :)))
>
> Pozdrawia Kaśka z wizją panów biegających z wibratorami po ogrodzie :)

Za sąsiadką z 'Muław':-))

Pozdrawia boletus

8. Data: 2004-04-11 11:31:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-04-11 12:18:17

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak go zmieścić? :-))
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Jak to jak? Na siłę!!

;-)

Oczywiście jestem wrogiem wszelkich siłowych rozwiązań. W ogrodzie potrzebna
jest finezja i delikatny dotyk ogrodnika. Powyższe stwierdzenie odnoszące
się do użycia siły względem kreta i jego infrastruktury jest tylko
żartem.....

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

MAROLEX życzy Wszystkim Grupowiczom Wszystkiego co najlepsze oraz oczywiście zdrowia, oraz informuje co po 1 maja nas spotkać musi (niestety)
Re: ksiazki
[spam] Nasiona roslin ozdobnych
[Sprzedam] Lampy ogdrodowe
wisnia kosmata