lupiez lojotokowa glowy

1. Data: 2007-07-03 16:22:00

Temat: lupiez lojotokowa glowy
Od: "KACI" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 26 lat kilka lat posiadam lupiez lojotokowa glowy, kilka mc lecze sie u
roznych dermatologow i nie widze poprawy, jedynie co widze to, ze wlosy mi
sie przerzadzaja :(

Prosze o jakies adresy lub informacje o leczeniu medycyna naturalna (ziola,
etc.)

Piotr

2. Data: 2007-07-03 18:27:44

Temat: Re: lupiez lojotokowa glowy
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie przerzadzaja :(
>
> Prosze o jakies adresy lub informacje o leczeniu medycyna naturalna

Z pół roku temu na nadgarstku wyskoczyła mi niewielka okragła narośl/bąbel
(3-4 mm). Bodobnie jak ty chciałem nawet o tym napisac na grupie, ale nie
zdążyłem... W ręce wpadła mi książka "Urynoterapia" G.P. Małachowa (który na
dobre to nie wiadomo czy istnieje..

http://www.trapezonet.republika.pl/podstrony/zdrowie
.htm
...W sumie to o Małachowie nie znalazłem wiele informacji i wcale bym się
nie zdziwił gdyby to był pseudonim pod którym pisze pare osób.... ).

Zacząłem polewać ten "bąbel" świeżą uryną, i po miesiącu bąbel po prostu
znikł ...
Nie wiem czy to zasługa uryny, czy może samo się wyleczyło, ale wcześniej
nosiłem tą narośł z 3-4 miesiące...
(Mogę zrobić zdjęcie dla wiarygodności bo jeszcze została taka ledwo
zauważalna blizna - daj boże aby ów bąbel juz nigdy nie wrócił...).)

Jeżeli będziesz na tyle zdesperowany, oraz jeżeli nikt nie podsunie ci
innego ciekawszego rozwiązania, to zastosuj w/w terapię opisana w książce, i
podziel się jej efektami na grupie...

Niestety nie stosowałem jej odnośnie łupieżu, gdyż nie miałem takej potrzeby
(i oby tak jak najdłużej..).Sam jestem ciekaw (która pisana jest językiem
mniej więcej podobnym do tego którym posługuje się Jurek Mierzyński) i w/w
terapia opisana w książce może dać pozytywny skutek np. w twoim przypadku...

Jak widać w przypadku zatok:

http://www.trapezonet.republika.pl/podstrony/zdrowie
.htm
"..Jednak po przełamaniu pewnych barier psychicznych nie jest to nic
strasznego i dzięki zabiegom na oczyszczanie zatok czołowych mogę już od
paru lat swobodnie oddychać nosem, co wcześniej było mocno utrudnione..."

...w/w terapia zdaję się być skuteczna. Z autorem tej stronki
niejednokrotnie mail'owałem aczkolwiek nie spotkasłem się "w cztery oczy"...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

3. Data: 2007-07-04 11:59:50

Od: "Cinek77" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KACI" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi sie przerzadzaja :(
>
> Prosze o jakies adresy lub informacje o leczeniu medycyna naturalna

Spróbuj szamponu STIEPROX - jest na recepte.

Pozdrawiam.

4. Data: 2007-07-04 13:34:10

Od: "borderline" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie przerzadzaja :(
>
> Prosze o jakies adresy lub informacje o leczeniu medycyna naturalna

NIZORAL lub jakis tanszy odpowiednik. Wyprobowane na sobie i skuteczne:)
Poza tym mycie lba codziennie szarym mydlem, zadnych szamponow oprocz
nizoralu..

5. Data: 2007-07-04 19:36:58

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

polecam gabinet trychologii w Panoramie w wawiw, tel 22 8583344, wiem ze
zajmuja sie takimi problemami i maja skucesy! wyprobowane!
pzdr

6. Data: 2007-07-05 11:08:39

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 18:22, "KACI" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
> sie przerzadzaja :(
> Prosze o jakies adresy lub informacje o leczeniu medycyna naturalna (ziola,
Ja mia em dawno temu silny ojotokowy upie - wtedy nie by o
lekarstw, siostra mi przysy a a z zagranicy szmpon SELSUN (jeszcze
wtedy mierdzia siark i by ó ty) i po kilkumiesi cznym myciu przez
nast pne 20 lat by o OK. Teraz znów si pojawi , wi c kupuj w aptece
te Selsun (teraz jest niebieski i pachnie :).
Myj wi c ju przez miesi c, ale po tygodniu w a ciwie jest OK,
zalecaj 3 tygodnie - ale jak wol d u ej.
Pozdr. - J

7. Data: 2007-07-05 11:13:08

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 18:22, "KACI" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
> sie przerzadzaja :(
> Prosze o jakies adresy lub informacje o leczeniu medycyna naturalna (ziola,
Co sie dzieje z tymi literami w Googlu???

Ja mialem dawno temu silny lojotokowy lupiez - wtedy nie bylo
lekarstw, siostra mi przysylala z zagranicy szmpon SELSUN (jeszcze
wtedy mierdzial siarka i byl zolty) i po kilkumiesiecznym myciu
przez
nastepne 20 lat bylo OK. Teraz znów lupiez sie pojawil, wiec kupuje w
aptece
tez Selsun (teraz jest niebieski i pachnie :).
Myje wiec juz przez miesiac, ale po tygodniu wlasciwie juz jest OK,
zalecaja 3 tygodnie - ale jak wole dluzej.
Pozdr. - J

8. Data: 2007-07-05 13:17:09

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam szampon z KETOKONAZOLEM skojarzony z 3 dniowym leczeniem doustnie
FLUCONAZOLEm (dostępny na receptę) na początku kuracji. Łupież zazwyczaj
świadczy o zainfekowaniu skóry/organizmu przez grzyby patogenne.
Jeśli łysienie jest androgenne (coraz większe zakola nad czołem) i zaczęło się
przed upieżem, to polecam wyciąg z zarodków kukurydzy (Prosterol, Gal-Vit) oraz
wspomagająco cynk w tabletkach i jakiś suplement z wyciągiem ze skrzypu.
Generalnie należałoby sprawdzić u edokrynologa czy Twoje łysienie nie ma związku
z tarczycą (jeśli nie zacznie ustępować po uparaniu się z upieżem)

Tani szampon z ketokonazolem produkuje Pollena-Eva w serii Eva Medica:
http://sklep.pollenaeva.pl/index.php?cPath=35
Suplementy i leki tanio przez internet: http://www.ai.doz.pl/

9. Data: 2007-07-06 13:29:40

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 13:13, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
> Myje wiec juz przez miesiac, ale po tygodniu wlasciwie juz jest OK,
> zalecaja 3 tygodnie - ale jak wole dluzej.
A nie zapomnij przed rozpoczeciem kuracji wymyc dokladnie wszystkie
grzebienie i szczotki, ktorych dotad uzywales.
J.

współczynnik OB wynosi 35
słony smak - pomocy!
Leczenie skręconej kostki