łuszczyca a oddawanie krwi

1. Data: 2006-07-22 23:15:08

Temat: łuszczyca a oddawanie krwi
Od: "iwonsien" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś byłby w stanie wytłumaczyć dlaczego osoby chore na łuszczyce nie
mogą oddawać krwi?

Pozdrawiam.
Iwona

2. Data: 2006-07-23 10:13:13

Temat: Re: łuszczyca a oddawanie krwi
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonsien" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> czy ktoś byłby w stanie wytłumaczyć dlaczego osoby chore na łuszczyce nie
> [...]

Łuszczyca;
Niestety, ale jak dotąd nie udało się jednoznacznie podać przyczyny jej
powstawania. Na ogół podaje się tło genetyczne. Jednak przypuszcza się,
że istnieje wiele innych przyczyn ? np. zaburzenia autoimmunologiczne i
neurogenne, awitaminozy, zaburzenia przemiany tłuszczowej w organizmie,
niekorzystne czynniki w miejscu zamieszkania i pracy, a nawet silne czy też
przewlekłe stresy. Łuszczyca ma 17 odmian (z uwagi na miejsce
występowania na skórze i formy wyglądu).
Proszę się nie przejmować, że Pani nie może oddać krwi.
Prawda jest taka, Polska przez rożne złodziejskie firmy, sprzedaje poza
granice około 35 % krwi pozyskanej bezpłatnie od honorowych dawców.

J.

3. Data: 2006-07-26 21:20:16

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Prawda jest taka, Polska przez rożne złodziejskie firmy, sprzedaje poza
> granice około 35 % krwi pozyskanej bezpłatnie od honorowych dawców.

Jestem tym "naiwnym" - proszę o konkrety !
WOJO

praca dla okulisty
Biały nalot na języku, kwaśny smak, nieprzyjemny zapach, śluz na wargach, gęsta ślina
Czy jest to normalny objaw ?
Obluzowany ząb
Biegunka a intensywne cwiczenia