łuszczyca skóry

1. Data: 2003-09-29 16:25:23

Temat: łuszczyca skóry
Od: "ambitna amatorka" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak z tym walczyć?
Obcinałam włosy chłopakowi któremu łuszczyła się skóra na głowie. Ni to
łupież ni to łuszczyca. Nie wiem co teraz? czy jest to zaraźliwe?
Jak sobie z tym radzić. Słyszałam że należy myć głowę (włosy) nafta
oczyszczoną. Czy to prawda?
Jak rozróżnić łuszczyce od łupieżu.
Czekam na wiadomość
i dziękuje za wszelka pomoc
AA

Ambitna Amatorka
Nie zadaję się z profesjonalistami o! :-)
---

2. Data: 2003-09-29 19:43:38

Temat: Re: łuszczyca skóry
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ambitna amatorka" <> napisał w wiadomości
ciach

Wydaje mi się że łupież może być zaraźliwy a łuszczyca nie........
Avf

3. Data: 2003-09-30 10:24:56

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o łuszczyce to spokojnie, od 8 lat nie udało mi się zarazić
nią. Jeśli jesteś fryzjerką to miałaś to na kursie, a jeśli nie przekazano
wam takich wiadomości to znajdź książke dla kosmetyczek, tam są
wyszczególnione rodzaje Ł. Niektóre rodzaje są uwarunkowane genetycznie i
nie da się ich wyleczyć, ale nie da się też zarazić.

4. Data: 2003-09-30 10:44:13

Od: "andrp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> AA

>               Ambitna Amatorka
> Nie zadaję się z profesjonalistami  o! :-)

Znam sposób, który pomógł już kilku osobom wyleczyć to całkowicie tylko że jest
to sposób niekonwencjonalny. Istnieje w sprzedaży emulsja do rąk firmy Pollena
Ewa z Łodzi o nazwie Alabaster. Osoby, które to stosowały razem z odrobiną
gliceryny, po 3 lub 4-ech dniach uzyskiwały poprawę. Zmiany skórne robiły się
szare i znacznie ustępowało swędzenie. Po kilkunastu dniach wszystko
całkowicie znikało. Wiem, że może to wydawać się nieprawdopodobne, ale sam
widziałem poprawę u kilku osób, które to zastosowały. Alabaster jest tani i
nic nie ryzykujesz. Radzę Ci spróbować i proszę o odpowiedź w przypadku
poprawy.

supermemo - baza danych
Rwa kulszowa
Rehabilitacja