mąka razowa

1. Data: 2002-09-20 12:30:24

Temat: mąka razowa
Od: "galapaga" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o informacje, gdzie w Warszawie moge kupic mąkę razową i wszystkie
różne rodzaje mąki? zaczęłam piec chleb i bułeczki w domu i to mi się podoba i
smakuje, oj smakuje, ale trochę urozmaicić chciałabym rodzaje pieczywa, proszę o
pomoc...
galapaga

1. Data: 2002-09-20 12:44:24

Temat: Re: mąka razowa
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Razowa maka napewno do dostania byla w sklepie Hit - tam ja kupowalam. A inn emaki w
delikatesach "Mini Europa" - to podobno dosc ciekawy sklepik ;-)

Magda

1. Data: 2002-09-20 13:21:17

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:

> Razowa maka napewno do dostania byla w sklepie Hit - tam ja kupowalam.
> A inn emaki w delikatesach "Mini Europa" - to podobno dosc ciekawy
> sklepik ;-)

Oj...bardzo ciekawy, troszkę drogi...ale mają chyba wszystko czego dusza
zapragnie.

Mich'ata

1. Data: 2002-09-20 13:52:44

Temat: Re: m&plusmn;ka razowa
Od: m...@i...pl (mjadzia) szukaj wiadomości tego autora

galapaga wrote:

> [...]
chleb i bułeczki w domu i to mi się podoba i smakuje, oj
smakuje, ale trochę urozmaicić chciałabym rodzaje

Przepraszam , ze nie na temat , ale od dawna
chcialabym upiec chleb we wlasnym domu , brak mi
jednak sprawdzonych przepisow .Moze cos mi poradzisz i
wesprzesz mnie swoimi doswiadczeniami .
Pozdrawiam
mjadzia.

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-09-21 08:50:32

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mjadzia" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> chcialabym upiec chleb we wlasnym domu , brak mi
> jednak sprawdzonych przepisow .Moze cos mi poradzisz i

jak pogooglasz w naszym archiwum- to znajdziesz na 100 %

Jola L-L

1. Data: 2002-09-21 16:45:23

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie różne rodzaje mąki? zaczęłam piec chleb i bułeczki w domu i to
> mi się podoba i smakuje, oj smakuje, ale trochę urozmaicić chciałabym

ja kupuje w sklepiku prowadzonym przez rolnikow ekologicznych:

Żywność dla zdrowia - sklep ekologiczny
ul. Turecka 1 (dolny Mokotów)
00-745 Warszawa

Opis:
* niedawno otworzony sklep spożywczy z żywnością ekologiczną. Prowadzą go
nie handlowcy, ale sami rolnicy. Posiadają oni własne gospodarstwa,
oczywiście ekologiczne.
* Wszystko bez konserwantów, warzywa uprawiane na naturalnym nawozie, bez
chemii. Asortyment wzbogacony produktami takich form jak Agro Futuro i
Alpro. Dodatkowo także wody mineralne.
* w sprzedaży znajdują się m.in.:
- warzywa i owoce, także suszone;
- razowy chleb i bułeczki z mąki pszenno-żytniej na zakwasie i drożdzach;
- mąki razowe i graham (2.55zł/kg);
- ziarna zbóż (np. pszenica 1.1zł za 0.5kg);
- przepyszne ogórki kiszone i kiszona kapusta - mogę szczerze powiedzieć że
w życiu nie jadłam smaczniejszych kupnych kiszonek;
- suszone zioła (20g oregano - 2.90zł, 50g lipy - 4.20zł);
- pasztety sojowe, tahini, smalec sojowy;
- oleje zimnotłoczone;
- nabiał;
* czynny:
pn-pt w godz. 10-18
w soboty w godz. 10-14
//opis z http://www.vege.pl/

a czasem jak mi sie skonczy a do tego sklepu sie nie wybieram, zawsze
znajdzie sie jakis sklep gdzie taka make mozna kupic. supersam na uni
lubelskiej albo hala kopinska - najczesciej tam. ale taka make mozna
spotkac naprawde w roznych sklepach.

pozdr.
pat

--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-09-21 17:55:08

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "Supersam" na pl. Unii Lubelskiej.

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

Boczniaki - pilne pytanie
Wiem, że było 1000 razy - zioła w doniczkach
papryka - sałatka na zimę
Zywnosc dla wegetarian
gdzie kupic przyprawy azjatyckie?