maca jeszcze raz...

1. Data: 2002-03-25 18:16:26

Temat: maca jeszcze raz...
Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyczytalam gdzies ze kromka macy liczy sobie 19 kcal :) zatem malutko...

osobiscie bardzo lubie mace, syci a nie bombarduje kaloriami :) zatem na
zdrowie;)

pozdrawiam
Hesia

2. Data: 2002-03-25 18:25:25

Temat: Re: maca jeszcze raz...
Od: "ava" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
> wyczytalam gdzies ze kromka macy liczy sobie 19 kcal :) zatem malutko...
>
> osobiscie bardzo lubie mace, syci a nie bombarduje kaloriami :) zatem na
> [...]
Jasne, samo zdrowie- to może łyżkę mąki i szklankę wody do popicia -
wyjdzie na to samo.
Co jest zdrowego w macy????

3. Data: 2002-03-25 22:09:58

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to atak... ?????
po pierwsze ja nie pisze ze to super zdrowe... jeno ze malokaloryczne i
osobiscie mnie to smakuje.. a o gustach sie nie dyskutuje...

ava... pozdrawiam cie bardzo bardzo... ;)P
Hesia

Użytkownik ava <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c9f6bbe$...@n...vogel.pl...

4. Data: 2002-03-26 09:54:05

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia"
> po pierwsze ja nie pisze ze to super zdrowe... jeno ze malokaloryczne i
> osobiscie mnie to smakuje.. a o gustach sie nie dyskutuje...
> ava... pozdrawiam cie bardzo bardzo... ;)P
> Hesia

Ale "nie samymi kaloriami żyje człowiek"... Czysta woda ma ich
jeszcze mniej... ;)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski