mądre słowa

31. Data: 2004-10-25 10:32:56

Temat: Re: mądresłowa
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cliddk$j4m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale jak taki szkodnik {kochany małżonek} ma wejść i zniszczyć ukochaną
> roślinke ,to lepiej niech stoi z boku i tylko w razie potrzeby pomaga , i
> pod nadzorem!

Ba, a jak się wyrwie spod nadzoru? Siedzę w pracy, a wiem, że w domu wierzba
jest przycinana mimo mych błagań i zaklęć (dotyczących nie samego wycinania
oczywiście, tylko braku kierownictwa). A pod wierzbą rośnie...ach,
ach...ciarki mnie przechodzą. Trzymaj kciuki za moje biedne roślinki, z
wawrzynkiem główkowym na czele:-(

Pozdrawiam, Basia.

32. Data: 2004-10-25 11:00:41

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. No i oczywiście ma prawo do wozenia mnie na zakupy do kolejnych
szkolek
> i tachania w/w zakupow oraz piwa i fajki w ogrodzie :-)

Fajnki w ogrodzie ???
Tego bym mu kategorycznie zabroniła !!!
:-)

Serdecznie Miłka

33. Data: 2004-10-25 12:21:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in news:clin4i$8sb$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Fajnki w ogrodzie ???
> Tego bym mu kategorycznie zabroniła !!!
> :-)

Spoko :-)
Fajka w ogrodzie jest calkiem calkiem.. zwlaszcza ze u nas silnie wieje i
dym od razu idzie na pola :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

34. Data: 2004-10-25 13:14:13

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiście, tylko braku kierownictwa). A pod wierzbą rośnie...ach,
> ach...ciarki mnie przechodzą. Trzymaj kciuki za moje biedne roślinki, z

Trzymam kciuki.
Mój pan jak weźmie sekator, zadrze głowę do góry co ma ciąć to tak ważna dla
niego ta czynność , że co rośnie na dole to się nie liczy..

Pozdrawiam TeresaR

35. Data: 2004-10-25 14:55:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teresa napisał:

> Nie do końca...a...popiera.

A tak poważnie to ja mam ogród bo chcę, nie dlatego że muszę.
Nie mam gospodarstwa rolnego ani działki przy domu, o którą trzeba dbać.
Nie widzę powodu bym nakłaniała swoją połówkę do czegoś czego nie lubi,
bym dysponowała na siłę jego wolnym czasem, którego i tak ma niewiele.
Jesli tylko woli wtedy czytać czy siedzieć przed kompem i jeśli z tego
powodu jest szczęśliwy, to nie rozumiem w czym problem:-)

Gdyby praca w ogrodzie sprawiała mu przyjemność, nie miałabym nic
przeciwko temu by sie razem ze mną nim zajmował.

Pozdrawiam
Marta

36. Data: 2004-10-25 15:00:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> PS. No i oczywi?cie ma prawo do wozenia mnie na zakupy do kolejnych szkolek
> i tachania w/w zakupow oraz piwa i fajki w ogrodzie :-)

To jeden z nielicznych przywilejów i u nas. Ale idą zmiany, bo dochodzi
przywilej wożenia na spotkania grupowe, nawet dwudniowe;-)

Pozdrawiam
Marta

37. Data: 2004-10-25 15:05:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby praca w ogrodzie sprawiała mu przyjemność, nie miałabym nic
> przeciwko temu by sie razem ze mną nim zajmował.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Ale z Tobą w roli nadzorcy i zleceniodawcy ;-)

Serdecznie Miłka

38. Data: 2004-10-25 15:05:42

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?UTF-8?B?TWFydGEgR8OzcmE=?= <m...@m...pl> wrote in

> To jeden z nielicznych przywilejów i u nas. Ale idą zmiany, bo
> dochodzi przywilej woĹźenia na spotkania grupowe, nawet dwudniowe;-)

No ba :-)
Btw. co ten moj Xnews robi z polskimi literami.. Bajka :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

39. Data: 2004-10-25 15:18:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> Btw. co ten moj Xnews robi z polskimi literami.. Bajka :-)

Tylko żywe istoty cechują się wolną wolą, a i to nie wszystkie
wracając do tematu:-D

Pozdrawiam
Marta

40. Data: 2004-10-25 15:52:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Ale z Tobą w roli nadzorcy i zleceniodawcy ;-)

Chyba nie.
Za dużo we mnie energii by stać z boku i patrzeć jak ktoś pracuje.

Pozdrawiam
Marta

nowy program
znowu kupiłem :-) galanthus woronowii