mądre słowa

61. Data: 2004-10-26 18:35:16

Temat: Re: mądre słowa
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:clm497$r62$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl>
> [...]
>
> A jest coś przyjemniejszego od tego?
> :-)
Hejka. Jest. :-) To rozkosz czytania tego wątku.
Pozdrawiam ekstatycznie

62. Data: 2004-10-27 14:41:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Miłko,
>
> gdzie w mojej wypowiedzi znalazłaś naburmuszenie i zgrzytanie zębami ?

Nie miałam na myśli Twojej wypowiedzi Droga Anno, lecz całosć wątku, a
szczególnie jego początek kiedy to do głosu dochodziły damskie
szowinistyczne uwagi.

> Oczywiście możesz mieć własne zdanie, żeby nie było że narzucam swoje
> preferencje ;-)

A moje prefernecje są jak najbardziej zdrowe ;-))))

> pozdr
> Ania

Serdecznie Miłka

63. Data: 2004-10-27 15:09:48

Temat: Re: mądre słowa-OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Nie miałam na myśli Twojej wypowiedzi Droga Anno, lecz całosć wątku, a
> szczególnie jego początek kiedy to do głosu dochodziły damskie
> szowinistyczne uwagi.

Bardzo jestem ciekawa czyje uwagi, byłabym zdziwiona gdybyś w ten sposób
potraktowała moje posty.

Mojego męża to raczej ubawiło niż zdenerwowało.

Całe pokolenia kobiet walczyły o równoprawnienie i teraz obraca się to
przeciwko nam. W efekcie współczesna kobieta powinna być matka, żoną,
gosposią i bóg wie czym jeszcze. Wykształconą i przynoszącą kasę do domu
najlepiej. Trochę za dużo jak na jedną słabą płeć:-(
Na szczęście zdarzają się mężczyźni, którzy rozumieją iż w dzisiejszych
czasach tradycyjny podział ról praktycznie nie jest możliwy.

Pozdrawiam
Marta

64. Data: 2004-10-27 15:20:09

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jest też powiedzenie :
> " Uderz w stół, a nożyce się odezwą."
>
> Pozdrawiam TeresaR
hehe
pewnie tez twierdzisz
ze Kopernik byl kobieta
:PPPPPPPPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

65. Data: 2004-10-27 15:22:10

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
hehe
na stale
to chyba tak.....
:))))))

66. Data: 2004-10-27 15:24:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo jestem ciekawa czyje uwagi, byłabym zdziwiona gdybyś w ten sposób
> potraktowała moje posty.

I Twoich Marto również nie brałam pod uwagę .....

67. Data: 2004-10-27 15:27:45

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo jestem ciekawa czyje uwagi, byłabym zdziwiona gdybyś w ten sposób
> potraktowała moje posty.
hehe
jak mawiaja klasycy gatunku
uderz w stol....
:))))))))

> Mojego męża to raczej ubawiło niż zdenerwowało.
:))))
tak mi sie wydaje
ze On bawi sie i denerwuje na Twoja komende

68. Data: 2004-10-27 15:38:10

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _hehehe napisał:

> :))))
> tak mi sie wydaje
> ze On bawi sie i denerwuje na Twoja komende

Muszę Ci rozczarować.
Jest inteligentny i niezależny, sam potrafi decydować kiedy i na co ma
ochotę.
Z pantoflarzem zanudziłabym się na śmierć:-)

Pozdrawiam
Marta

69. Data: 2004-10-27 16:31:38

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W efekcie współczesna kobieta powinna być matka, żoną,
> gosposią i bóg wie czym jeszcze.
(ciach)
> Pozdrawiam
> Marta

Ogrodniczką, ogrodniczką doskonałą. Koniecznie specjalistką od przesadzania.

A mężczyźni wszystkich krajów i tak łączcie się (w pomaganiu swoim paniom).
:-)
Pozdrawiam
skryba

70. Data: 2004-10-27 16:33:41

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę Ci rozczarować.
> Jest inteligentny i niezależny, sam potrafi decydować kiedy i na co ma
> ochotę.
hehe
oczywiscie w tedy
kiedy Ty jemu na to pozwolisz
:PPP

> Z pantoflarzem zanudziłabym się na śmierć:-)
:)))))
jeszcze mlode dziewcze z Ciebie
jeszcze wiele w zyciu przed Toba
:))))