mafia, uczciwosc lekarzy, prawo, trollitis

11. Data: 2007-11-15 00:44:55

Temat: Re: mafia, uczciwosc lekarzy, prawo, trollitis
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> [...]
> ukł pokarmowego), dodatkowo lekka kandydoza przewodu pokarmowego, a
> całkiem przy okazji wyszedł silny seropozytywny wynik boreliozy IgG - na
> dniach sprawdzę go testem antybiotykowym, może i to dołączy do "nerwicy".
>
> Nerwica jak jasna cholera. Recept na leki objawowe mam już kilkadziesiąt,
> oczywiście nie wykupionych. No bo po co szukać przyczyn, skoro to
> "nerwica" i można doić kasę. Pisałem już, że jeden konował mało mnie nie
> pobił gdy zamiast grzecznie wykupić receptę z lekiem leczącym objaw pewnej
> znanej firmy ośmieliłem się spytać o przyczynę dolegliwości?

http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/zaburzenia_psychiczne_w_chorobach_somatycznych/
bardzo cienka ksiazeczka, tak ze chyba wszyscy szanujacy sie tu lekarze ja
juz przeczytali.
tak, wiem ze to staroc. nowsze wydanie ma ponad 300 stron. rowniez polecam!

a tu dania przystawkowe :
http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/psychiatria_spoleczna/0048.jpg
http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/psychiatria_spoleczna/0231.jpg

tutaj index... sorki za chaotycznosc, ale od podania m i skopolaminy minelo
ledwie 6 godzin, puszcza mnie, a uboczne pigulek nasennych (10mg relanium
to dla mnie _duzo_ - nikt nie pytal czy mam uszkodzony CFTR i autyzm - wg
lekarzy jeszcze idiopatyczny, ale ja juz wiem mniej wiecej jaki, ine
wypowiem sie bo znowu zaczna sie krzyki ze sobie 'urajam' . w koncu
nazbieram na rezonans i pokaze na obrazku jak kretynowi i moze ... moze no
wlasnie, konowal zostanie konowaelm :/ moze do 'zlych' lekarzy chodze, ale
np. w .de lekarz nie tylko wie gdzie pokierowac splatanego pacjenta, ale
sam go zaprowadzi tam gdzie trzeba dla pewnosci...)
(p.s. ja chce zeby to juz przeszlo..... blagam wrecz, tylko nie mam kogo,
zwlaszcza ze nie jestem wierzacy) a jak widac gubie juz watki, skacze z
tematu na temat... ja nie chce tak dalej!

co do nerwicy :
http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/psychiatria_spoleczna/0133.jpg
http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/psychiatria_spoleczna/0153.jpg

kolejny ciekawy watek :

p.s. to na deser, ale Tom ma nie czytac. chce zeby to przeczytali LEKARZE:
http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/endokrynologia_praktyczna.lofi/

12. Data: 2007-11-15 11:26:30

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

http://83.12.255.234/curious/books/biblioteka_medycz
na/endokrynologia_praktyczna.lofi/

> a jeśli nie zechcemy spełnić Twojen prośby i nie będziemy tego czytać?
20mg haloperidolu, i zakaz wyjsc. ;)

13. Data: 2007-11-15 11:26:35

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

na/endokrynologia_praktyczna.lofi/

a jeśli nie zechcemy spełnić Twojen prośby i nie będziemy tego czytać?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Pytanie o okulary i kolorowe szkła
Pielęgniarka w punkcie pobrań nie zmienia rękawiczek - gdzie to zgłosić ?
Uszkodzenia pieprzyka. Pieprzyk w obszarze golenia!
[newbie] asymetria ukladu krazenia
Retinos pigmentos - zwyrodnie barwnikowe leczenie w KOLONII w Niemczech u prof Klingel