magnez i wapn

1. Data: 2003-09-14 12:42:58

Temat: magnez i wapn
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda ze wapn utrudnia przyswajanie magnezu, jesli przyjmuje
je sie razem?

--
Pozdrawiam, Sabina

2. Data: 2003-09-14 13:25:19

Temat: Re: magnez i wapn
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> Czy to prawda ze wapn utrudnia przyswajanie magnezu, jesli przyjmuje
> je sie razem?

Tego nie wiem, ale (dla miesni) wapn i magnez maja dzialania
przeciwstawne.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

3. Data: 2003-09-14 13:51:22

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Czy to prawda ze wapn utrudnia przyswajanie magnezu, jesli przyjmuje
> je sie razem?

Prawda.
Odstep pomiedzy przyjmowaniem praparatów wapnia i magnezu powinien wysniesc
minimum 2 godzinki.
--
Jola
Nakarm glodne dziecko

4. Data: 2003-09-14 16:42:18

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Sep 2003 15:51:22 +0200, "C.Jola"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Odstep pomiedzy przyjmowaniem praparatów wapnia i magnezu powinien wysniesc
>minimum 2 godzinki.

O, dobrze wiedziec. Przez przypadek w jakims poscie to wyczytalam. I
sie zdziwilam bo kiedys w radiu uslyszalam i sobie to w pamieci
zanotowalam, ze jesli sie chce przyswoic magnez z czekolady (kakao)
trzeba zjesc do towarzystwa jogurt. Jedna teoria zdaje sie z druga nie
wspolgrac.

--
Pozdrawiam, Sabina

5. Data: 2003-09-15 11:07:19

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> zanotowalam, ze jesli sie chce przyswoic magnez z czekolady (kakao)
> trzeba zjesc do towarzystwa jogurt. Jedna teoria zdaje sie z druga nie

Ja czytalam w jakiejs ksiazce na temat zdrowego zywienia i suplementacji,
ze powinno sie lykac wlasnie magnez z wapniem, czyli np. tabletki
dolomitowe... ciekawe. Czy mozecie podac wiecej szczegolow, skad takie
info?

Pozdrawiam, megi

6. Data: 2003-09-15 17:19:35

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze powinno sie lykac wlasnie magnez z wapniem, czyli np. tabletki
> dolomitowe... ciekawe. Czy mozecie podac wiecej szczegolow, skad takie

ale powaznie gdzies bylo napisane ze brac osobno magnez i wapń.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

Re: zwalniam z powolania