magnez z czelokady ?

1. Data: 2008-06-13 10:49:36

Temat: magnez z czelokady ?
Od: "news" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda ze m,agnez z czekolady jest ciezko przysfajalny i lepiej jesp
pestki z dyni
?

2. Data: 2008-06-13 12:22:37

Temat: Re: magnez z czelokady ?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news wrote:

> To prawda ze m,agnez z czekolady jest ciezko przysfajalny i lepiej jesp
> pestki z dyni
> ?

pestki z dyni mają bardzo mało magnezu, zwłaszcza w stosunku do
zapotrzebowania organizmu. Cynk mają, pewnie Ci się z cynkiem pomyliło.

Magnez z czekolady nie tyle jest ciężko przyswajalny, co raczej żeby
zaspokoić zapotrzebowanie musiałbyś zjadać tej czekolady kilogram dziennie.
Fakt, że trochę magnezu czekolada ma i jej producenci sprytnie to
rozdmuchali, ale bez przesady.

Magnez w większości pochodzi ze zbóż, a konkretnie to ze zbóż z pełnego
przemiału (pieczywo razowe), wyroby z mąki białej prawie tego pierwiastka
nie mają - stąd zresztą ta epidemia niedoborów. No i kawa, kawa wymywa ten
pierwiastek z organizmu. Rekordzistą w wypłukiwaniu magnezu z organizmu
jest cocacola.

3. Data: 2008-06-13 19:43:37

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Magnez z czekolady nie tyle jest ciężko przyswajalny, co raczej żeby
> zaspokoić zapotrzebowanie musiałbyś zjadać tej czekolady kilogram
> dziennie.

gdyby jakis lekarz zalecil mi taka kuracje, pokochalabym go i zmusila do
ozenku.

4. Data: 2008-06-14 14:01:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" napisał:

> gdyby jakis lekarz zalecil mi taka kuracje, pokochalabym go i
> zmusila do ozenku.

Heh, a potem musiałby Ci robić Ci lewatywę? ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2008-06-15 18:07:00

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh, a potem musiałby Ci robić Ci lewatywę? ;)))

jak kocha, to zrobi:) ale to akurat mi nie grozi...

6. Data: 2008-06-16 08:48:37

Od: nulled <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze:
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> jak kocha, to zrobi:) ale to akurat mi nie grozi...

po takiej ilości czekolady mogłabyś mieć trudności w skoncentrowaniu się
na jednym facecie ;)

7. Data: 2008-06-17 05:57:23

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nulled napisał:

> po takiej ilości czekolady mogłabyś mieć trudności w skoncentrowaniu się
> na jednym facecie ;)

Nie wiem co sugerujesz: że będzie mieć kłopoty ze wzrokiem, czy
nadmierną pobudliwość seksualną?

Tapatik

8. Data: 2008-06-17 07:16:55

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości
> Nie wiem co sugerujesz: że będzie mieć kłopoty ze wzrokiem, czy nadmierną
> pobudliwość seksualną?

sie uczepili:)))))))))))))))))))

9. Data: 2008-06-17 07:28:36

Od: nulled <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapatik pisze:

> Nie wiem co sugerujesz: że będzie mieć kłopoty ze wzrokiem, czy
> nadmierną pobudliwość seksualną?

to drugie

10. Data: 2008-06-17 12:41:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nulled wrote:

> to drugie

a są takie czekolady, które to spowodują ale po których kobieta nie utyje?
Może jednak zlecę komuś tą terapię... :D

Naproxen plus Milurit
Przyspieszenie wzrostu paznokci
silna infekcja, ogolne oslabienie - jaki lekarz ?
Zmniejszenie apetytu
adamantinoma czy mięsak ewinga