magnolia Aleksandrina

1. Data: 2003-09-01 14:04:55

Temat: magnolia Aleksandrina
Od: "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posadzilismy z mezem magnolie soulangena (poprawna pisownia?), ale nie
zapytalismy Pani w centrum, ile czasu minie do kwitniecia? Czy powinna
zakwitnac juz nastepnej wiosny, czy trzeba bedzie poczekac dluzej na
te przyjemnosc? Moze ktos ma w tym wzgledzie doswiadczenie? Drzewko ma
niecaly metr wysokosci.
Pozdrawiam
Ela

--
Lukasz Zielinski [KRK]
http://cyklon.chemia.pk.edu.pl/~zieluk

2. Data: 2003-09-01 14:46:27

Temat: Re: magnolia Aleksandrina
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drzewko ma niecaly metr wysokosci.
> Pozdrawiam
> Ela

Moja identyczna posadzona jesienia 2002r.,
miala wiosna dwa cudowne kwiatuszki.

Pozdrawia przepieknie boletus

3. Data: 2003-09-01 15:20:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> wrote in message
> [...]
> zakwitnac juz nastepnej wiosny, czy trzeba bedzie poczekac dluzej na
> te przyjemnosc? Moze ktos ma w tym wzgledzie doswiadczenie? Drzewko ma

Tak malych kwitnacych nie widzialem. Obawiam sie, ze pare lat poczekacie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-09-01 18:27:36

Od: "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 01 Sep 2003 15:20:09 GMT, "Michal Misiurewicz"
<m...@i...rr.com> wrote:

>"-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> wrote in message
>
>Tak malych kwitnacych nie widzialem. Obawiam sie, ze pare lat poczekacie.

coz, ciepliwosc jest cnota. Ale mam nadzieje, ze czekanie NIE bedzie
ZA dlugie :-)

Pozdrawiam i dziekuje
Ela

5. Data: 2003-09-01 20:52:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tak malych kwitnacych nie widzialem.
hehe
bo nie byles u boletusa
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2003-09-02 09:06:59

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:JsJ4b.25070$l41.7078532@twister.neo.rr.com...

> Tak malych kwitnacych nie widzialem. Obawiam sie, ze pare lat poczekacie.

Co prawda moja wiedza na temat magnolii jest na razie teoretyczna (póki co,
wymyśliłam gdzie ją posadzę :)) ale widziałam "Nigrę" wys. ok. 70 cm
kwitnącą. Z literatury wynika, że szczepione kwitną bardzo szybko, natomiast
rozmnażane z nasion faktycznie z tym się ociągają. Najbezpieczniej kupować
wiosną kwitnące egzemplarze, wtedy wiadomo, że są szczepione.
Polskie magnolie ze szkółki S. Zymona powinny być w porządku.

Pozdrawiam teoretycznie
Ewa

7. Data: 2003-09-02 13:50:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Z literatury wynika, że szczepione kwitną bardzo szybko, natomiast
> rozmnażane z nasion faktycznie z tym się ociągają. Najbezpieczniej kupować
> wiosną kwitnące egzemplarze, wtedy wiadomo, że są szczepione.

Mnie oczywiscie chodzilo o prawdziwe, a nie o szczepione :-)

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2003-09-02 13:53:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Mnie oczywiscie chodzilo o prawdziwe, a nie o szczepione :-)
hehe
a znasz ten dowcip o Jasiu
ktorego pogryzl psy sasiada
?

9. Data: 2003-09-02 14:12:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> hehe
> a znasz ten dowcip o Jasiu
> ktorego pogryzl psy sasiada

Nie.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-09-02 19:39:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
:)
i gdy matka Jasia zaczela sie zastanawiac
czy byly one szczepione
?
to Jasiu na to:
- Tak!