Re: mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek

1. Data: 2000-01-07 01:45:07

Temat: Re: mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "paula" <t...@f...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>tyle. Co wtedy zrobisz? Czy po prostu chwyci cie zwatpienie i wstyd, ze nie
>mozesz w pelni odwajemnic uczuc i po prostu zostawisz to wszystko czy tez
>zaoferujesz mu przyjazn?

Zastanawiam sie wlasnie co by bylo po szczerej - ale naprawde szczerej
rozmowie w takim przypadku..
W kazdym razie ja bym tak zrobil.. Przyjazn ? Raczej na 100% - kto wie
jak to sie wszystko pozniej pouklada..
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Zycie samo z siebie nie znajdzie powodu, by warto je bylo podtrzymywac..