mąka z niedozwoloną substancją

1. Data: 2007-01-31 11:41:45

Temat: mąka z niedozwoloną substancją
Od: "lakis" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak podają we wszelkich informacjach jest na rynku jakaś mąka, która
ma w sobie silne związki rakotwórcze. Tylko nikt nie podaje jaka to
mąka, a może ktoś wie.

2. Data: 2007-01-31 13:00:09

Temat: Re: mąka z niedozwoloną substancją
Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 31, 11:41 am, "lakis" <m...@g...com> wrote:
> Jak podają we wszelkich informacjach jest na rynku jakaś mąka, która
> ma w sobie silne związki rakotwórcze. Tylko nikt nie podaje jaka to
> mąka, a może ktoś wie.
>
> pozdrawiam

W Lidl'u kupiłam mąkę z dodatkiem kredy (!
Nie słyszałam jednak, aby kreda była rakotwórcza. Pewnie chodzi o coś
innego... obawiam się :-(

3. Data: 2007-01-31 13:04:38

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.biolog.pl/article4125.html

4. Data: 2007-01-31 14:53:46

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> W Lidl'u kupiłam mąkę z dodatkiem kredy (!
> Nie słyszałam jednak, aby kreda była rakotwórcza. Pewnie chodzi o coś
> innego... obawiam się :-(

Pewnie Ukraińcy i ruskie z Czernobyla na na szczali.
--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2007-02-01 08:13:24

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio coś w tv mówili, że pochodzi ona z zakładów jakiegoś znanego
wielkopolskiego przedsiębiorstwa, ale nazwy nie podadzą na razie, bo boją
się linczu ekonomicznego. Chodzi o makę żytnią i kukurydzianą, o ile
pamiętam.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

6. Data: 2007-02-01 08:36:50

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:
> [...]
> wielkopolskiego przedsiębiorstwa, ale nazwy nie podadzą na razie, bo boją
> się linczu ekonomicznego. Chodzi o makę żytnią i kukurydzianą, o ile

Więc lepiej, żeby ludzie kupowali szkodliwą mąkę. Wspaniała logika.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2007-02-01 13:17:35

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc lepiej, żeby ludzie kupowali szkodliwą mąkę. Wspaniała logika.

Napisałam to co słyszałam w tv... Dla mnie też nielogiczne, ale cóż.
Podali tylko datę produkcji tej maki (chyba coś koło 15-16 lipca 2006) i
mówili, że jeśli ktoś ma w domu mąkę o podobnej dacie, to ma ją odłożyć i
poczekać aż zostanie sprawdzona. Podobno najgroźniejsza jest dla kobiet w
ciąży. Zawarte w niej substancje szkodliwe przekraczają 20-krotnie normę.

Pozdrawiam
Barbara - pełna obaw, czy nie jadła tej mąki i Marysia (11.10.2006) - na
szczęście zdrowa

8. Data: 2007-02-01 14:12:01

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Barbara K. napisał(a):

> [...]
> ciąży. Zawarte w niej substancje szkodliwe przekraczają 20-krotnie normę.

Coś źle tej telewizorni słuchacie, data 15-16 lipca 2006 jest datą
przydatności do spożycia, więc już dawno tej maki nie ma w sklepach i
pewnie już dawno ją zjedliśmy. Sprawa dotyczy Bydgoszczy, bo tamtejsze
młyny tą mąkę sprzedały i nikt się nawet nie zająknie, że w całej polsce
mogliśmy tą mąkę jeść w chlebie. Mój dawny zaklad pracy za mojej
kadencji kupował właśnie w Bydgoszczy mąkę a ja ciągle jem ich chleb...
I ja i spora grupa ludzi tą mąke pewnie spożywała, na nic obecna panika,
już za późno.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

9. Data: 2007-02-01 15:29:27

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś źle tej telewizorni słuchacie, data 15-16 lipca 2006 jest datą
> przydatności do spożycia, więc już dawno tej maki nie ma w sklepach i
> pewnie już dawno ją zjedliśmy.

To była data produkcji!!!

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

10. Data: 2007-02-01 16:58:04

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

> To była data produkcji!!!

Kilkadziesiąt razy od wczoraj powtarzali tą informację w TVN24, jeśli
byłaby nie prawdziwa to by już zdążyli się poprawić ;)

Pozdrawiam.
--

Gdzie Kminek w Krakowie
Po włamaniach