makabra_bonsaikitten

11. Data: 2001-06-12 09:29:12

Temat: Re: makabra_bonsaikitten
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9g2qqd$p28$...@n...tpi.pl...

> proponuję Panom odreagowanie stresów poza grupą! jeśli kogoś uraziłam tym
co
> przysłałam to przepraszam!

Rowniez przepraszam w imieniu wszystkich odreagowujacych stresy na grupie
panow, ale zrozum nas tez. Jestes juz ktoras z kolei osoba, ktora o tym
pisze, takie posty zjawiaja sie tu przynajmniej raz na tydzie, kazdy chyba
ma dosyc tego tematu.
Odpowiedz SOLIDA byla jak najbardziej smieszna i chyba nie obrazliwa, nie
miala w kazdym razie wiele wspolnego z odreagowywaniem stresow. Tak mi sie
przynajmniej wydaje. Humoru troche...

A jak ktos tutaj slusznie napisal, nerwowe odpowiedzi byly nie tyle do
ciebie, co do wszystkich nastepnych, ktorzy na pewno beda, podobnie jak juz
od ponad roku regularnie co jakis czas dostajemy wszyscy chyba maila z
prosba o krew rzadkiej grupy dla umierajacego na bialaczke chlopca. Nie
wiem, skad ten mail sie wywodzi, ale nawet telefony w nim podane sie nie
zgadzaja (stacjonarnego nie ma, pod komorka nie wiedza, o co chodzi). I poki
beda ludzie bezmyslnie tego maila przesylajacy dalej "do wszystkich
znajomych" dotad ten lancuszek sw. Antoniego bedzie dzialal.

Pozdrawiam

J.

12. Data: 2001-06-12 10:46:55

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lesio5 <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g4eue$qek$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> Podniesie, bo zostanie obciazony wielomiliardowym odszkodowaniem za
> dreczenie wirtualne zwierzat ;-)

Nie boj nic, zaplaci wirualnymi pieniedzmi :-)

J.

13. Data: 2001-06-12 16:52:13

Od: "kekacz" <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

>Podniesie, bo zostanie obciazony wielomiliardowym odszkodowaniem za
>dreczenie wirtualne zwierzat ;-)

A dreczenie niewirtualnych ogorkow, kapusty, grzybow w beczkach i sloikach
to pikus?
I co najgorsze!!!!!!!!!!!!!!! Jeszcze je ludzie ZJADAJA!!!!!!!!!!!!
I dlatego jako aktywny dzialacz partii NIE MA SLOIKOW-NIE MA WOJEN
protestuje przeciwko takiemu dzialaniu....
:-D

14. Data: 2001-06-12 17:51:39

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kekacz" <n...@k...com> napisał w wiadomości
:
[...]

Ze wstydem przyznaje sie ze przyczynilem sie w znaczny sposób do cierpien
tych jakze biednych stworzen zbierajac w czasie swojej kariery w Holandii
cos z pareset ton ogórków do konserwacji...

mea culpa, mea culpa

--

Leszek Grelak vel Lesio5
UIN 9467245

15. Data: 2001-06-13 09:44:36

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kekacz <n...@k...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g5hfn$7rr$...@n...tpi.pl...

> A dreczenie niewirtualnych ogorkow, kapusty, grzybow w beczkach i sloikach
> to pikus?

A pomysl o tych biednych drozdzach katowanych w napojach alkoholowych.
Przeciez te niewinne grzybki tam sie truja swoimi wlasnymi wydzielinami, a
potem te najdzielniejsze niedobitki, ktore to przezyly, sa mordowane przez
pasteryzacje!

Chyba przestane pic piwo...

J.

16. Data: 2001-06-13 12:58:58

Od: "kekacz" <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba przestane pic piwo...

NO NIE!!!! TO JEST TRAGICZNE WYZNANIE!!!!!!!!!
NIE ROB TEGO!!!!!!!!!!
OPAMIETAJ SIE!!!
JUTRO TEZ BEDZIE DZIEN!!
:-)))