małe pytanko ale bardzo ważne ..

1. Data: 2003-12-04 11:34:34

Temat: małe pytanko ale bardzo ważne ..
Od: "brunetka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie !!

Moje pytanko jest następujące : czy technik farmacji może odbyć staż w punkcie
aptecznym ... lub troszke inaczej czy technik farmacji podejmując prace w
punkcie aptecznym .. czy liczy mu sią to do do tego 2 letniego stażu który
musi odbyć ??

2. Data: 2003-12-04 20:38:11

Temat: Re: małe pytanko ale bardzo ważne ..
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brunetka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aptecznym ... lub troszke inaczej czy technik farmacji podejmując prace w
> punkcie aptecznym .. czy liczy mu sią to do do tego 2 letniego stażu

Witam.
Obawiam się, że praca w punkie aptecznym nie liczy się jako staż.
Reguluje to rozporządzenie Min. Zdrowia z dnia 17 lipca 2002r.
w sprawie odbywania praktyki w aptece przez technika farmaceutycznego.
Zatrudniony musi być na podstawie umowy o pracę.
No i najważniejsze:
$4. 1. Praktykę odbywa sie w aptece zapewniającej świadczenie usług
farmaceutycznych, co najmniej w zakresie, o którym mowa w art. 86
ust. 2 ustawy[Prawo Farmaceutyczne]

No a w art. 86 Prawa Farm. jest definicja apteki ze wszystkimi
wymaganiami np. receptura.
Podsumowując, moim zdaniem nie można robić stażu w punkcie
aptecznym.
Pozdrawiam,

Wojtex

** Terapia Magnetyczna **