Re: male zwierzeta

1. Data: 2003-02-27 21:15:04

Temat: Re: male zwierzeta
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> WITAM! Jeżeli o te zwierzątka chodzi ,to KRÓWKĘ macie na
> http://krestikom.vyshivaem.ru/collect.htm ,a konika trzeba szukać dalej.Mam
> nadzieję,że pomogłam. Ada

Niestety krowki w srodku nie ma :-( Jest tylko zdjecie na zewnatrz, ale wzoru
nie ma :-( O jaaaka szkoda a juz sie tak cieszylam. Ale bardzo dziekuje za
szczere checi :-)

Ale sa pozostale cztery, gdybym komus przez przypadek nie wyslala wzorow (a
niestety bardzo to mozliwe, bo wstyd sie przyznac pogubialam sie), to moze
sobie sciagnac wlasnie ze strony, ktora podala Ada.

Jeszcze raz dziekuje
Agnieszka

1. Data: 2003-03-01 19:55:32

Od: "EDA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problemy z tą stronką, jeżeli to dla ciebie nie kłopot, prosze wyślij mi
wzory na priv.
Z góry bardzo dziękuję.
EDA

> [...]
> niestety bardzo to mozliwe, bo wstyd sie przyznac pogubialam sie), to moze
> sobie sciagnac wlasnie ze strony, ktora podala Ada.

Prosba o recenzje - pilne !!!
sprawozdanie z Białegostoku
window color w lazience
kłapouchy
Re: kurs frywolitkowy w "Szydełkiem i na drutach"