maly problamik po dlugiej absencji...

1. Data: 2003-11-05 13:39:18

Temat: maly problamik po dlugiej absencji...
Od: "Honorata Kulesza" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Mam maly problemik podlugiej absencji.Pomijajac fakt, ze pewnie popadlam w
pewnego rodzaju zapomnienie na grupce (w realu nie moge narzekac, zawsze
pamieta o mnie Ela D.), otworzylam skrzynke w Outlook Expressie i ... 4028
postow!!! jak to wykasowac, ten komp tego nie zniesie :( a ja pewnie do
konca życia tego nie doczytam ;)
Pomocy

Honorata Kulesza, honkul...

1. Data: 2003-11-05 14:12:24

Temat: Re: maly problamik po dlugiej absencji...
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata Kulesza" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> postow!!! jak to wykasowac, ten komp tego nie zniesie :( a ja pewnie do

ustaw się na pierwszym poście
Wciśnij CTRL + A
zaznaczą się wszytskie wiadomości
kliknij prawym klaiwszem myszki i wybierz "Oznacz jako przeczytane" ;-)))
potem z menu wybierz "widok" -> "widok bieżący" -> ukryj przeczytane
wiadomości

i już masz czysto ;-)))

Możesz jeszcze się ustawić po lewej na nazwie grupki i prawym klawiszem
myszki -> wybrać właściwości
potem wybrać zakładkę "plik lokalny", a potem wybrać "usu" albo "kompaktuj"

I już masz całkiem czysto ;-))))))

Krysia ( Glwice )

PS. Welcome back !!!

Włóczka na allegro