malzenstwo

1. Data: 2004-06-30 17:42:19

Temat: malzenstwo
Od: "Ateista 666" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o takim modelu malzenstwa ?

nazwijmy go malzenstwem typu N.

mezczyzna i kobieta zawieraja malzenstwo w celu wychowania dziecka.

malzenstwo zostaje automatycznie zakonczone w momencie gdy dziecko sie
usamodzielni.

dziecko jest biologicznym potomkiem kobiety oraz innego mezczyzny bedacego
w zwiazku typu N z inna kobieta.

biologiczny ojciec dziecka wychowywanego przez malzenstwo jest przez nie
wspolnie wybierany.

kobieta ma prawo uprawiac seks jedynie ze swoim mezem oraz ten jeden raz z
biologicznym ojcem dziecka.

mezczyzna moze uprawiac seks ze swoja zona oraz z kazda kobieta bedaca w
zwiazku typu N, ktora bedzie sie do niego zalecac.

rodzice rozwijaja sie wraz z dorastajacym dzieckiem, to znaczy ze np. gdy
dziecko dorastajac zaczyna widziec ultrafiolet, wychowywujacy go rodzice
tez zaczynaja widziec ta czesc spektrum swiatla.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-06-30 21:15:46

Temat: Re: malzenstwo
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ateista 666 wrote:
> co sadzicie o takim modelu malzenstwa ?

Absolutnie pogmatwany i bezsensowny.

> nazwijmy go malzenstwem typu N.
>
> mezczyzna i kobieta zawieraja malzenstwo w celu wychowania dziecka.
>
> malzenstwo zostaje automatycznie zakonczone w momencie gdy dziecko sie
> usamodzielni.

A jak się pokochają?

> [...]
> w zwiazku typu N z inna kobieta.
>
> biologiczny ojciec dziecka wychowywanego przez malzenstwo jest przez nie

A sam nie może być ojcem? Jeśli nawet, to nie lepiej żeby jednak ją kochał?

> [...]
>
> mezczyzna moze uprawiac seks ze swoja zona oraz z kazda kobieta bedaca w
> zwiazku typu N, ktora bedzie sie do niego zalecac.

Nie no, jasne. A czemu on może a ona nie? Albo oboje, albo zadno z nich.

> rodzice rozwijaja sie wraz z dorastajacym dzieckiem, to znaczy ze np. gdy
> dziecko dorastajac zaczyna widziec ultrafiolet, wychowywujacy go rodzice
> tez zaczynaja widziec ta czesc spektrum swiatla.

Ostatniego akapitu absolutnie nie rozumiem.

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

3. Data: 2004-06-30 21:17:59

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"tapta" <t...@w...pl> skrev i meddelandet

> Ostatniego akapitu absolutnie nie rozumiem.

Bo to to samo co widziec trolla ;-))))

--
Ania Björk

4. Data: 2004-06-30 21:21:27

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ateista 666 napisał:

> dziecko dorastajac zaczyna widziec ultrafiolet, wychowywujacy go rodzice
> tez zaczynaja widziec ta czesc spektrum swiatla.

Mam coś z oczami, bo znów widzę trolla :(

Eulalka

5. Data: 2004-06-30 21:36:17

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:
> "tapta" <t...@w...pl> skrev i meddelandet

> Bo to to samo co widziec trolla ;-))))

Tak myslałam, ale staram się być tolerancyjna ;) Dobra, już nie karmię...

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

6. Data: 2004-07-01 09:03:51

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jun 2004 19:42:19 +0200, Ateista 666 napisał(a):
> [...]
>
> mezczyzna i kobieta zawieraja malzenstwo w celu wychowania dziecka.
>
> malzenstwo zostaje automatycznie zakonczone w momencie gdy dziecko sie

No dobra, tylko co to za dziwaczne teoretyzowanie?
Rozważać równie dobrze można "małżeństwo typu R":

Przy jednej ulicy jest 30 domków jednorodzinnych. W każdym jest jedno
małżeństwo. Raz do roku, mąż z domku nr n rozwodzi się ze swoją żoną i żeni
z żoną z domku nr n+1. Mąż z domku nr 30 idzie do domu spokojnej starości,
do domku nr 1 wprowadza się dwudziestolatek.

Kurczę, właśnie widzę dziurę w modelu - trzeba jakoś zaplanować również
wymianę żon... ;)

Krótko mówiąc: bez sensu :>
--
Jacek Osiecki
j...@c...pl

7. Data: 2004-07-01 11:10:41

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do domku nr 1 wprowadza się dwudziestolatek.
>
> Kurczę, właśnie widzę dziurę w modelu - trzeba jakoś zaplanować również

Genialne, zważywszy że kobiety są jak wino, ja tu żadnych dziur nie widzę.
Ja chce mieszkać w domku nr 1, tylko tam trafiają dwudziestoletni ;) Do
domku 30 proponuję jakąś zawiedzioną życiem panią, która chce otruć
wszystkich mężczyzn, to przyśpieszy obieg w przyrodzie ;)

Margola

8. Data: 2004-07-01 11:13:21

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Mąż z domku nr 30 idzie do domu spokojnej starości,

W wieku pięćdziesięciu lat? Nocoty. Przeprowadza się na sąsiednią uliczkę,
na której jest tak samo, tylko na odwrót :)

Pozdrawiam
Hanka (bo na przyjemności trzeba sobie zasłużyć :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

9. Data: 2004-07-01 11:17:08

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:cc0rjk$2ur4$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
>

> W wieku pięćdziesięciu lat? Nocoty. Przeprowadza się na sąsiednią uliczkę,
> na której jest tak samo, tylko na odwrót :)

tzn. młodnieje z domku na domek??? Utopijne marzenie wszystkich samców
nareszcie zrealizowane ;))))

Margola

10. Data: 2004-07-01 11:18:10

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]ja chcę do domku nr około 10-12 tam gdzie
> trafiają 30-latki.

No wiesz? A co na to mąż? A nie, przepraszam, męża Ci już Jacek wyeksmitował
do domu złotej jesieni ;)

Pozdrawiam
H. z wizją znanego jej z opowiadań męża Basi w domu starców - a takie dobre
truskawki miałam... ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Czyktoś odda opiekunkę?
Problemy przyjaciela
Zasilek pielegnacyjny
Zwyczaje - chrzciny
urlop wychowawczy a zwolnienie lekarskie??