mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?

1. Data: 2010-06-17 13:47:38

Temat: mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lekarz powiedzial, że dawno takiego ostrego przypadku nie widział

gardlo przy polykaniu boli, ale jeść trzeba, slodkosci czasem tez
biore antybiotyki i do gardła tantum verde, ale pomaga bardzo wolno

czy muszę sobie odmawiac deseru: typu winogrona, bita śmietana w spray i
galaretka?

zabronil mi wielu rzeczy kwasnych, ostrych, twardych ze wzgledu na
podrażnienia gardła

ojciec mówił że sporo osób zachorowało w ostatnim czasie, czy to jakaś
epidemia? czym to powodowane

2. Data: 2010-06-17 13:49:16

Temat: Re: mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?
Od: "O.Salij" <o...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> epidemia? czym to powodowane

angina=bakterie
bakterie rzywio sie cukrem

jk

3. Data: 2010-06-18 10:05:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> lekarz powiedzial, że dawno takiego ostrego przypadku nie widział
>
> gardlo przy polykaniu boli, ale jeść trzeba, slodkosci czasem tez
> biore antybiotyki i do gardła tantum verde, ale pomaga bardzo wolno

Płucz wodą utlenioną. Szybciej będziesz widziała efekty leczenia.

Iwona

4. Data: 2010-06-21 10:08:09

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "O.Salij" <o...@w...pll> napisał w
> angina=bakterie
> bakterie rzywio sie cukrem

Tak jest.
Choc tak z wrazen wlasnych - po miodzie nie czuc wiekszej
aktywnosci bakterii.

No i neoangin bez cukru kupowac.

J.

Komarzyce i choroby
dentysta prywatnie czy na fundusz
ENDOKRYNOLOG - krajowy konsultant - klinika PILNIE POSZUKIWANA
Jakie środki na zatwardzenie ?
Kawa.