mam depresje i nikt mi nie potrafi pomóc

1. Data: 2002-10-29 00:00:34

Temat: mam depresje i nikt mi nie potrafi pomóc
Od: "kreda" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-29 00:19:32

Temat: Re: mam depresje i nikt mi nie potrafi pomóc
Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

zawsze moglo byc gorzej...

zaczynam lapac slaby nastroj, bezsennosc, zmeczenie, moje mysli
kraza wokol jakiegos dennego tematu. uzalasz sie nad soba.
wyobraz sobie, jak bedziesz wygladac za tydzien z taka poglebiajaca
sie depresja. niewatpliwie cien tej osoby, ktora bylas wczesniej.
twoja gwiazdka zabita przez to dno, ktore cie otacza.
otepiona, potwornie okaleczona.
przemysl w jakiej beznadziejnej sytuacji jestes i pomysl do czego
cie to wkrotce doprowadzi. to cie zezre. pozre cie zywcem i wypluje same
kosci. nie bedziesz zdolna do kontaktow z ludzmi.
nie bedziesz w stanie wykonywac najprostszych czynnosci.
wszystko ci bedzie stwarzalo taka trudnosc, zeby sie za cos zabrac.

wyprzedz depresje, zdoluj sie sama. na sile. nie puszczaj sie z nia, zrob
jej na zlosc i zgneb sie sama bardziej. przeciez ci sie to podoba, myslenie
o smutnej perspektywie przyszlosci.
zobaczysz, jak juz wszystko przemyslisz, kiedy powinnas byc w najgorszym
punkcie (momencie) zrezygnowania, okaze sie ze nie ma juz nic do gnebienia
cie. bo wszystko przemyslalas, przygotowalas sie wczesniej. czy to nie jest
genialne?:)

poza tym
duza czesc tych w depresji to popada w nia przez swoj egoizm.
chcialem sie najesc, ale nic z tego nie wyszlo...
ale to tak na marginesie, do pominiecia:)

pozdrawiam
sd_

1. Data: 2002-10-29 10:13:09

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyj tutaj:
http://www.leczdepresje.org/main.php?S=leczdepresje

http://psychotekst.it-class.pl/

http://strony.wp.pl/wp/depresja_onlajn/

http://www.polbox.com/d/depresja/

Jak chcesz napisz na p...@p...onet.pl
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2002-10-29 11:51:49

Od: "psych" <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

może terapeuta ericksonowski lub nlpowski? albo przynajmniej doświadczony o
krótkoterminowej, strategicznej orientacji? niektórzy są tak pewni efektów
swojej pracy, że dają np. pełną gwarancję "wykonanej usługi" tzn. zwrot
pieniędzy w przypadku, kiedy klient/pacjent stwierdza powrót symptomów.

problemem może się wydawać koszt sesji: 100 - 800 zł, hmmm... ale może
warto?

jak polaczyc przeciwlegle bieguny?
Oni nie palą !
nadzieja... [dlugie....]
Ja tez mam problem, a chodzi o moją przyjaciółke/ dziewczynę...
Re: Oni nie palą !