mam już dość łupieżu!

1. Data: 2001-12-29 20:57:32

Temat: mam już dość łupieżu!
Od: "Adam D." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich serdecznie.jestem tu pierwszy raz i mam nadzieję że mi coś
doradzicie.mam niezły problem z łupieżem,kiedyś myłem 2 razy głowę nizoralem
i było po łupieżu.od dłuższego czasu próbuje różnych szamponów-przeciw
łupież.,zwykłych i z odżywkami,nawet smarowałem oliwką i nic.najgorzej jest
po umyciu głowy jak wyschną włosy(suszary nie używam ,włosy mają ze
4mm)normalnie jakby padał śnieg.na drugi dzień jest już nieźle ale
jest...............help!!!!!!!
pozdrawiam adam

2. Data: 2001-12-29 21:31:20

Temat: Re: mam już dość łupieżu!
Od: "Marcin 'Hindi'" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po umyciu głowy jak wyschną włosy(suszary nie używam ,włosy mają ze
> 4mm)normalnie jakby padał śnieg.na drugi dzień jest już nieźle ale

a dlacego nie uzywasz dalej Nizoralu (skoro pomagal) 2 razy umyc nim glowe
nie wystarcza
powinienes stosowac go przez jakis czas, a nastepnie myc nim coraz rzadziej,
az stwierdzisz ze jest "ok"

pozdrowka
Marcin

3. Data: 2001-12-29 21:46:29

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam D." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam wszystkich serdecznie.jestem tu pierwszy raz i mam nadzieję że mi
coś
> doradzicie.mam niezły problem z łupieżem
> help!!!!!!!

W niektórych przypadkach wystarcza częste mycie głowy(cztery do sześciu razy
w tygodniu) łagodnym szamponem (dziecięcym), żeby zapobiec powstawaniu
łupieżu.
Jeśli chodzi o lecznicze szampony przeciwłupieżowe zazwyczaj wystarczają te
które zawierają dziegieć, siarkę i kwas salicylowy. W cięższych przypadkach
skuteczniejsze bywają szampony zawierające sól cynkową pirytionu,
chloroksynę lub siarczek selenu.
Czasami pomocna bywa zmiana diety, polegająca na wyeliminowaniu
małowartościowych potraw i zwiększeniu przyjmowania pokarmów zawierających
witaminy z grupy B.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

4. Data: 2001-12-29 22:14:21

Od: "Adam D." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za radę ale już robiłem pełną kurację nizoralem i bez efektu.

5. Data: 2001-12-29 23:27:00

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po umyciu głowy jak wyschną włosy(suszary nie używam ,włosy mają ze
> 4mm)normalnie jakby padał śnieg.na drugi dzień jest już nieźle ale

Skoro nie pomaga nizoral to moze masz luszczyce. Wybierz sie do dermatologa
zeby to obejrzal.

Borys

6. Data: 2002-01-02 06:13:38

Od: "free" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z tym problemem radze sobie szamponem SELSUM (kiedyś SELSUM BLUE) i teraz
spokojnie myje głowe szamponami roznych producentów - łupieżu brak.

Zbychu
ps. tylko żona narzeka podczas "...." ze lekami głowa śmierdzi

7. Data: 2002-01-04 16:48:04

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A probowałeś może Polytar liquid. Dostaniesz ten szampon w aptece. Moj mąż
stosował i nizoral i selsum blue, ale ten narazie tylko sie sprawdza.
Niestety jak wszystkie szampony tego typu zapach nie jest rewelacyjny.
Powodzenia
Kasia

8. Data: 2002-01-05 01:17:26

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest
> >

> Skoro nie pomaga nizoral to moze masz luszczyce. Wybierz sie do dermatologa

...jestem za.
polecam jeszcze szampon SALIKER firmy La Roche - tylko w aptece.
Kiedy zawodzil juz nizoral i selsun blu tylko saliker mnie wyratowal i do dzis
ratuje. raz w tygodniu i mam swiety spokoj.
pozdrawiam
szkrabik
> Borys
>
> --