mam łupierz i chorą skórę twarzy

11. Data: 2001-02-06 19:50:25

Temat: Re: mam łupierz i chorą skórę twarzy
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam....

To ja radze skontaktowac sie zkonsultantka AVONU:)) maja fantastyczny
szampon (z odzywka) ktory na prawde pomaga, niestety, jak przestaniecie go
uzywac, to wszystko wsio, a dolegliwosc wraca:((( ale polecam, zwlaszcza,z e
jego cena ejst rpzystepna.. 12 zl, za zdaje sie 200ml, a jak jest promocja
to 7zl za ta buteleczke... na prawde dziala- przynajmniej ja mam to "z
glowy" doslownie:)))) Nazywa sie Keep clear. Zawiera zwiazki cynku.
Infolinia 0 800 584 109. Prosze nie traktowac tego jako reklame. Na
infolinie uzyskacie dokaldniejsze informacje.

LiBi -student med.
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

12. Data: 2001-02-06 20:11:58

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Tatarczuk napisał(a):

> mi tam pomogło przestawienie sie z szamponow przeciwlupiezowych i innych
> takich na szampony dla dzieci.
> A moze to byl cud? ;)

Mnie pomógł ( tzn mam normalną skórę głowy) szampon rumiankowy, taki zwykły-
w szklanej buteleczce...Jak niedawno kupiłam też rumiankowy ale w
plastikowej buteleczce i umyłam nim głowę, to strasznie mnie swędziała i
szczypała skóra głowy i sypał się łupież...
Chodzilam potem po sklepach i w jednym z nich był ten szmpon, który mi nie
szkodzi, więc kupiłam od razu trzy buteleczki.

Kaja

13. Data: 2001-02-06 22:23:05

Od: "Darek Pyżanowski" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mialem podobne dolegliowsci, ale w malej skali. Wystarszylem sie jednak
porzadnie i udalem sie do dermatologa.

Na skore przepisal mi Laticort w masci na nos, na skore glowy Laticort w
plynie do nacierania, do tego Nizoral 2x w tygodniu. Dodatkowo w pozniejszym
okresie metronidazol na nos.

Dostalem tez tabeltki Claritine do lykania, to tez ma zapobiegac stanom
zapalnym skory nosa.

Rownolegle witamina C+wapn.

Co moge powiedziec po 3 tyg? Nos prawie wyleczony juz, lupiez tez zniknal,
ogolnie wracam do zdrowia.

/darekP

14. Data: 2001-02-07 08:02:56

Od: "WITIA" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pyżanowski" <d...@a...net> napisał w wiadomości
> Co moge powiedziec po 3 tyg? Nos prawie wyleczony juz, lupiez tez zniknal,
> ogolnie wracam do zdrowia.

A powiedzial jaka byla przyczyna ?

w.

15. Data: 2001-02-07 15:13:22

Od: "Marcin" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz staram sie zamiennie raz NIZORA raz DENOREX. Wszystkie inne (sklepow
e)
> sa do kosza i tylko pogarszaja sprawe.

Dokładnie tak!!! Niestety reklamy wprowadzają ludzi w błąd, ale co można na
to poradzić?

16. Data: 2001-02-11 11:50:29

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LiBi <l...@n...pl> napisał:

> [...]
> Infolinia 0 800 584 109. Prosze nie traktowac tego jako reklame. Na
> infolinie uzyskacie dokaldniejsze informacje.

Po tym specyfiku miałem w domu śnieg w środku lata - tak sypało się z głowy
mojej Mamy, kiedy używała tego paskudztwa.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

17. Data: 2001-02-11 17:45:26

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

RadeQ wrote:

> Po tym specyfiku miałem w domu śnieg w środku lata - tak sypało się z głowy
> mojej Mamy, kiedy używała tego paskudztwa.

> [...]

a nie lepiej isc do zielarza .Moj kolega miał łupierz i mył głowe mieszanka
ziołówa bo po innych szamponach łupierzowych miał jeszcze wiecej .Przetały mu
sie tez tłuscic włosy.
oczywiscie jesli to łupierz a nie cos innego.

18. Data: 2001-02-11 18:51:14

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam....

Użytkownik RadeQ <r...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:965uf7$ie$...@n...tpi.pl...

> Po tym specyfiku miałem w domu śnieg w środku lata - tak sypało się z
głowy
> mojej Mamy, kiedy używała tego paskudztwa.

I jak sie zima podobala? ;-P Twojej matce nie pomoglo, ale zalezy to od
preferencji poszczegolnych osob! Mi pomoglo, moze po prostu byla uczulona za
azwiazki cynku ktore zawiera sam preparat?! Pasqctfo dla Ciebie i Twojej
matki, dla mnie ratunek, dla innych? nie wiadomo, moze okaze sie skuteczne!

19. Data: 2001-02-11 20:04:19

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha zapomnialem dodac, jesli zuzytre zostalo mniej niz 3/4 preparatu to
moesz go oddac i zadac zwrotu gotowki! To chyba dobry uklad ne sadzisz RadQ?
No i nie jest to wcale klopotliwe!

20. Data: 2001-02-11 21:47:44

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
wygląda to najbardziej na łuszczycę (szczególnie świecące,jakby woskowe
czerwone plamy, łuszczenie się naskórka-po oderwaniu takiej blaszki pojawiają
się drobne kropelki krwi ), ale równie dobrze może być to atopowe zapalenie
skóry (czyli alergia- najczęściej pokarmowa,jak sugeruje RadeQ i Jacek)-ale
wtedy najczęściej zajęte są zgięcia łokciowe i okolice podkolanowe.Diagnostyka
poprzez listę dyskusyjną to raczej niemożliwa rzecz-to musi zobaczyć dermatolog.
Pozdrowienia Radek L.

Laryngolog
łańcuch stawowy
Schoenlein-Henoch