mam ochote kogoś zabić!

1. Data: 2003-11-11 16:34:05

Temat: mam ochote kogoś zabić!
Od: "centaur girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem w nieplanowanej ciąży i ...jak w tytule.
Rycze co chwila i wszędzie. Nienawidze wszytskiego i wszytskich.
Nawet zaczełam bić mojego chłopaka! Mam ochote lać go po gębie nawet przy
ludziach, jeszcze tego nie zrobiłam ale jestem bliska, choc nie moge na
niego narzekać
Jest baaaaardzo cierpliwy.
Poza tym ubzdurałam sobie że baba w ciąży albo z dzieckiem to największe
nieszczęście na świecie, i wydaje mi się że takie kobiety mają zero
atrakcyjności i że już nikt nie
zwróci na nie uwagi oprócz męża który wróci z pracy!
CZY kobieta ciężarna albo co gorsza w dzieckiem w wózku w ogóle ma sobie
choć 1% atrakcyjności????????
Poza tym wszytskim mam obrzydzenie do sexu i nie daje sie facetowi nawet
dłuzej przytulić.
Juz widzę jak bede wyłazić z autobusu z wózkiem a wszyscy uciekną do innego
wyjścia żeby tylko nie pomóc.
Uch!!!

1. Data: 2003-11-11 16:34:34

Temat: Re: mam ochote kogoś zabić!
Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "centaur girl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jestem w nieplanowanej ciąży i ...jak w tytule.
> Rycze co chwila i wszędzie. Nienawidze wszytskiego i wszytskich.

Mam prośbę, wydrukuj sobie ten post, włóż go do koperty i daj go temu
dziecku, które nosisz w sobie dokładnie 18 lat po jego wyjściu na świat.
Więcej, chyba nie ma co komentować.

1. Data: 2003-11-11 16:45:11

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwróci na nie uwagi oprócz męża który wróci z pracy!
> CZY kobieta ciężarna albo co gorsza w dzieckiem w wózku w ogóle ma sobie

Hahaha:)))
Za mną oglądali się (a nawet podrywali mnie) chłopcy
gdy byłam w 9 miesiącu ciąży ;)).
Gdy jeździłam z wózkiem, niektórzy mówili - (z przyganą)
"dzieci mają dzieci" ... ;)
Gdy tuliłam swoje dziecko, było to najpiękniejsze przeżycie pod słońcem...
Nigdy nie byłam mniej pożądana w ciązy jak bez niej,
a mam troje dzieci - wspaniałych zuchów na schwał.
Jesteśmy przyjaciółmi i nie wstydzą się tego okazać
publicznie, zawsze też chętnie pokazują się ze mną.
Pisałam już dawno temu, że chętnie chodzą ze mną "na piwo" i wciąż mało im kontaktów
ze mną, a mam w
tej chwili wyrzuty sumienia, że okradam ich z nich, dla netu..

> [...]
> dłuzej przytulić.
> Juz widzę jak bede wyłazić z autobusu z wózkiem a wszyscy uciekną do innego

Ty jesteś normalna? ;)
Jeśli tylko stać Cię na dziecko, przyjmij je z Radością.
Ono już teraz czuje co się z Tobą dzieje - to Prawda!
Wszystkie Twoje smutki, radość i gniew odbiera dziecko w Tobie. Zrób to dla Niego..
kochaj Je.

E.

1. Data: 2003-11-11 17:24:17

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

centaur girl
<c...@w...pl>

> CZY kobieta ciężarna albo co gorsza w dzieckiem w wózku w ogóle ma sobie
> choć 1% atrakcyjności????????

Nie wiem, czy jest jakaś reguła.

Moja siostra np. wyglądała świetnie w ciąży, a po ciąży uzyskała lepszą
figurę, niż miała przed.

Widuję takie kobiety z dziećmi w wózku, które przyciągają wzrok i widuję
kobiety rozmamłane przez macierzyństwo.

P.

P.

1. Data: 2003-11-11 17:34:34

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dłuzej przytulić.
> Juz widzę jak bede wyłazić z autobusu z wózkiem a wszyscy uciekną do

Jesli tak bardzo Ci z ta ciaza zle, to ja usun.

1. Data: 2003-11-11 18:15:18

Od: "centaur girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości
> Mam prośbę, wydrukuj sobie ten post, włóż go do koperty i daj go temu
> dziecku, które nosisz w sobie dokładnie 18 lat po jego wyjściu na świat.
> Więcej, chyba nie ma co komentować.

Odwal sie! Tym bardziej że nic nie rozumiesz i nigdy nie będziesz wiedział
jakie to uczucie!
Gdybyś miał choć znikomy procent inteligencji wyłapałbyś z tego postu to co
miałam na myśli, jak inni.
Skończony kretyn!
Nie udzialaj sie jak nie kumasz o co chodzi idioto!

1. Data: 2003-11-11 18:23:59

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"centaur girl" w wiadomości news:bor2q3$1j89$1@foka.aster.pl napisal(a):

> Rycze co chwila i wszędzie. Nienawidze wszytskiego i wszytskich.
> Nawet zaczełam bić mojego chłopaka!

Miedzy innymi hormony szaleja ;-) Do tego pewnie dochodzi lek "co teraz?".
Ano to samo co do tej pory - zycie.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-11-11 18:24:43

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> wrote in message
> Mam prośbę, wydrukuj sobie ten post, włóż go do koperty i daj go temu
> dziecku, które nosisz w sobie dokładnie 18 lat po jego wyjściu na świat.
> Więcej, chyba nie ma co komentować.

Przepraszam cie, ale po raz kolejny chce sie upewnic: ty masz aby na pewno
cos wspolnego z zawodem psychologa, bo cos odnosze wrazenie ( nie pierwszy
raz) ze pominales sie z powolaniem: powinienes studiowac prawo z
specjalizacja na prokuratora.

Kaska

1. Data: 2003-11-11 18:25:42

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałam na myśli, jak inni.
> Skończony kretyn!
> Nie udzialaj sie jak nie kumasz o co chodzi idioto!

jakie odwal sie! używasz listy publicznej a nie prywatnej, a znaczy to, że
może ten post zainteresować więcej nić jedną osobę.

jakie odwal się! zagłuszanie jest najlepszą metodą? Lepiej nie słyszeć?
Trzeba było napisać W poście - proszę o pocieszenie. Internet i komputer
potrafisz obsługiwać a instrukcji obsługi kondoma nie znasz? o tabletkach
nic nie wiesz? A może jesteś na poziomie czytelniczek BRAVO-GIRL, albo tego
typu pisemek.

jakie odwal się! Proste - albo się wyskrobiesz, albo urodzisz i wychowasz,
albo oddasz. To co powiedziałem jest wulgarniejsze niż skrobanka?

Bolesne? Może - 20.000 dzieci w domach dziecka, to efekty takich mądrych jak
ty, 1.000.000 jest ofiarami przemocy, a ile wyskrobanych, sztucznie
poronionych cholera wie. Matki Polki się znalazły, katoliczki wzorowe!
Ja takiego postępowania definitywnie nie będę popierał. To nie JA byłem
nieodpowiedzialny ale TY - posłuchaj sobie teraz piosenki HEJ!Szalała
Szalała!

Może jestem kretyn, a ty mądra, tylko nie na tyle madra, żeby się wcześniej
zabezpieczyć. Najważniesze by dupa była zadowolona i już! - użyłem twojego
języka, więc chyba nie poczujesz się urażona. A teraz do ginekologa i nosić
to, co powinno się donosić, albo na wycieczkę do Czech!

1. Data: 2003-11-11 18:29:18

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

wezże sie uspokoj
jeszcze dziecku zaszkodzisz tymi nerwami....
urodzisz, bedziesz ladna mama, bedziesz ladna tez w ciazy a jak ci zalezy
tylko na sexie i byciu atrakcyjna dla facetow to zmien nastawienie i masz
do wyboru aborcje (nie polecam wogle, choc nie jestem za ustawa
antyaborcyjna, tylko wiem jak to skrzywia i niszczy psychike...:( ), albo
zastanow sie nad tym jak zadbac o siebie, jak przez te 9 miesiecy byc
szczesliwa........
a teraz uspokoj sie, powiedz twojemu chlopakowi ze go kochasz i pomyslcie
oboje nad imieniem dla malenstwa....:)))

zazdroszcze cie, mimo tego ze uwazasz ze dzieje ci sie krzywda, ze jestes
wsciekla to chcialabym, bym byc na twoim miejscu....

pozdr

Co to jest?
De Mello raz jeszcze?
Jak poranna mgła...
w zwiazku z brakiem problemow osobistych..
Fw: [OT] Błagampomóżcie mi dostaćsię do domu !!!