mam romans

11. Data: 2006-06-03 13:38:04

Temat: Re: mam romans
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e5rsvk$n26$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): EDI z adresu <b...@b...pl> napisał(a):

> Jesli faktycznie kochasz swojego faceta

Jakoś nie chce mi się zmieścić w głowie, że można kogoś kochać i
zdradzać go równocześnie.

--
Ewa (30), Julka (3.9), Zuza (1.10)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

12. Data: 2006-06-03 18:32:29

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

maksi73 napisał(a):

> Napiszcie co Wy na to...

Chcesz zjeść czekoladkę i mieć czekoladkę.

> też tak macie?

Nie

> potępiacie? żle robię?

A jak myślisz? Na to pytanie najlepiej sama odpowiesz.
O ile nie będziesz chciała sama się okłamać.

Pozdr,
--
ŁK

13. Data: 2006-06-04 06:53:46

Od: jabol <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o " wszystkie kobiety to k...,
> z wyjątkiem jego i mojej matki" ???

a czy to jest tak trudno zestawic sobie opisana sytuacje w poscie z ta
filmie..?
--
radek jablonski
GG: 1949249//Tlen:radekjab

14. Data: 2006-06-04 07:09:29

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" <r...@p...pl> napisał ...

> a czy to jest tak trudno zestawic sobie opisana sytuacje w poscie z ta
> filmie..?

Sytuację od biedy można zestawić.
Zarówno z tą w "Krollu", jak i z podobnymi w tysiącach innych filmów.
Zupełnie natomiast nie rozumiem, dlaczego autorka postu
ma oglądać (i to do znudzenia) akurat tę scenę
i skupiać na powyższej "złotej myśli".

Pozdrawiam !
Mała Mi

15. Data: 2006-06-04 09:37:16

Od: jabol <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zupełnie natomiast nie rozumiem, dlaczego autorka postu
> ma oglądać (i to do znudzenia) akurat tę scenę

po pierwsze trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy to czasem nie jest
prowokacja jakiegos trolla - bo albo ktos jest tak prozny i glupi albo
jest robi sobie z nas jaja

po drugie : jesli to nie jest trollowska prowokacja to IMHO wlasnie
powinna sie skupic na tej jak to napisalas "zlotej mysli" ..chyba ze
jest prozna i glupia (zwroc uwage ze podobno kocha swojego obecnego
partenra)

PS
zeby bylo jasne :)
nie jestem zwolennikiem PiS-, LPR itp
ale uznaje zasade ze jesli jest zwiazek miedzy dwojgiem ludzi
to na obopolnym zaufaniu i wiernosci

16. Data: 2006-06-04 09:50:36

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

maksi73<m...@W...gazeta.pl>

[...]
> Napiszcie co Wy na to ... też tak macie? potępiacie? żle robię?

Takie swobodne fruwanie poza rolami, w których się jest, może być piękne,
ale wystarczy drobne naruszenie tego niestabilnego układu ze świata
równoległego, żeby wszystko się rozsypało (Twój TŻ się dowie, jego TŻ się
dowie, któreś z Was się zaangażuje mocniej niż drugie i... kicha).

Paff

17. Data: 2006-06-04 10:18:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> po pierwsze trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy to czasem nie jest
> prowokacja jakiegos trolla

Może głodny i dlatego przylazł...

> ..chyba ze
> jest prozna i glupia (zwroc uwage ze podobno kocha swojego obecnego
> partenra)

A to kochanie obecnego partnera jest próżnością i głupotą?

> ale uznaje zasade ze jesli jest zwiazek miedzy dwojgiem ludzi
> to na obopolnym zaufaniu i wiernosci

A to co powiesz na zaufanie w obrębie trójkąta?

Qra

18. Data: 2006-06-04 10:20:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> wystarczy drobne naruszenie tego niestabilnego układu ze świata
> równoległego, żeby wszystko się rozsypało

Ładnie powiedziane. Mogę czasem pożyczyć? :-)

Qra

19. Data: 2006-06-04 10:20:27

Od: jabol <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Qrczak napisał:
ł...

> A to kochanie obecnego partnera jest próżnością i głupotą?

hehehe rozumiem ze sobie robisz jaja :) i sie droczysz
dobrze wiesz o co mi chodzilo

> A to co powiesz na zaufanie w obrębie trójkąta?

hehehehheeh LOL , ROTFL :)

poplakalem sie ze smiechu :) dobre

20. Data: 2006-06-04 11:25:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehehe rozumiem ze sobie robisz jaja :) i sie droczysz
> dobrze wiesz o co mi chodzilo

Qry jaja to znoszą. Nie robią.

> hehehehheeh LOL , ROTFL :)
>
> poplakalem sie ze smiechu :) dobre

Jestem wzruszona. Do łez. też.

Qra

Budzi się co dwie godziny z płaczem
Proszę o ocen
Prezent czy zadra?
apropos wątku
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!