mam romans

21. Data: 2006-06-04 12:21:37

Temat: Re: mam romans
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maksi73" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e5q3qv$etc$1@inews.gazeta.pl...

> Napiszcie co Wy na to ... też tak macie? potępiacie? żle robię?

Jeśli sprawia Ci to radość, to dobrze robisz.
Jeśli sprawia Ci to ból i przynosi wyrzuty sumienia... to źle robisz.
Jeśli sprawia Ci to i radość i ból, a czasem i sumienie się odezwie...
dobrze robisz, to twórcze jest.

Pzdr
Paweł

22. Data: 2006-06-04 12:42:08

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" napisał ...

> jesli to nie jest trollowska prowokacja to IMHO wlasnie
> powinna sie skupic na tej jak to napisalas "zlotej mysli" ..

Załóżmy, że nie jest trollem.
Nadal nie rozumiem, dlaczego zdanie "Wszystkie kobiety
to k..." miałoby być tym, które jej uświadomi
niewłaściwość jej postępowania. :-)

Mała Mi

23. Data: 2006-06-04 12:49:26

Od: jabol <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Załóżmy, że nie jest trollem.
> Nadal nie rozumiem, dlaczego zdanie "Wszystkie kobiety
> to k..." miałoby być tym, które jej uświadomi
> niewłaściwość jej postępowania. :-)

bozesz moj ty...czy mam konkretnie powiedziec ze chodzilo mi o konkretna
osobe w konkretntym zdarzeniu "tu i teraz"...rany boskie ..troche
wyobrazni
--
radek jablonski
GG: 1949249//Tlen:radekjab

24. Data: 2006-06-04 13:54:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mała Mi" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Załóżmy, że nie jest trollem.
> Nadal nie rozumiem, dlaczego zdanie "Wszystkie kobiety
> to k..." miałoby być tym, które jej uświadomi
> niewłaściwość jej postępowania. :-)

ee , bo to ma jej po prostu ma uswiadomic, ze skoro
wszystkie znaczy normalnie sie zachowuje. skutek
ma byc odwrotny :) jak nie ona to kto? ;))

iwon(K)a

25. Data: 2006-06-04 15:57:30

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" napisał ...

> bozesz moj ty...czy mam konkretnie powiedziec ze chodzilo mi o konkretna
> osobe w konkretntym zdarzeniu

Nie. Wytłumaczyć, dlaczego konkretna wypowiedź
w konkretnej scenie konkretnego filmu ma być
dla maksi73 pouczająca. :-)

Mała Mi

26. Data: 2006-06-04 19:33:14

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Mała Mi

>Nie. Wytłumaczyć, dlaczego konkretna wypowiedź
>w konkretnej scenie konkretnego filmu ma być
>dla maksi73 pouczająca. :-)

Ojno, czepiasz się. Kolega z tych, co uważają, że jak nie ma
przekleństwa z przytupem, to kweatia pozostaje taka, no, bez wyrazu.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

27. Data: 2006-06-04 20:05:52

Od: EDI <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Jakoś nie chce mi się zmieścić w głowie, że można kogoś kochać i
> zdradzać go równocześnie.

Oj można można. Miłość a pożądanie to są całkiem inne sprawy, które moim
zdaniem nie powinny iść w parze.

--
http://tabu.td.pl - *seksualne forum*

28. Data: 2006-06-05 06:05:55

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisała ...

> Ojno, czepiasz się. Kolega z tych, co uważają, że jak nie ma
> przekleństwa z przytupem, to kweatia pozostaje taka, no, bez wyrazu.

Ejno, wcale nie przekleństwa się czepiam.
Gdyby nawet film ocenzurowano i omawiana kwestia
poszła w wersji "bo wszystkie kobiety to niegodziwe istoty",
to i tak bym nie pojmowała, na czym ma polegać
jej rola wychowawcza względem niewiernych żon.

Pozdrawiam !
Mała Mi

29. Data: 2006-06-05 09:33:43

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na czym ma polegać
> jej rola wychowawcza względem niewiernych żon.

przepraszam..a kto mowil o "roli wychowawczej"?

ja wyrazilem tylko swoja opinie o ktora prosila autorka postu

PS [OT]

1) Mi..przyznaj sie :) twoim idolem jest niejaka Kazimiera Szczuka?
2) Jakie stanowisko zajmujesz w organizacji feministek polskich :))???
--
radek jablonski - jabol - Lodz
GG: 1949249; Tlen: radekjab//po g.16

30. Data: 2006-06-05 09:58:43

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" napisał ...

> przepraszam..a kto mowil o "roli wychowawczej"?

No to jaka w końcu ma być rola owej "perełki",
dzięki której miała "coś zrozumieć" ? Stymulująca intelektualnie ???

> ja wyrazilem tylko swoja opinie o ktora prosila autorka postu

Nie wyraziłeś opinii, tylko udzieliłeś rady.
A to zasadnicza różnica.

> 1) Mi..przyznaj sie :) twoim idolem jest niejaka Kazimiera Szczuka?
> 2) Jakie stanowisko zajmujesz w organizacji feministek polskich :))???

Nieładnie jest odpowiadać pytaniami na pytania.
Odpowiedz najpierw na moje. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

Budzi się co dwie godziny z płaczem
Proszę o ocen
Prezent czy zadra?
apropos wątku
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!