manipulacja

1. Data: 2002-05-05 21:46:45

Temat: manipulacja
Od: "Rafi B" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak często używa się tego słowa w złym kontekście. A czy nie wydaje się wam
że wszystko co robimy jest po prostu pewnego rodzaju pewnym rodzajem
manipulacji? To co mówimy, jak się zachowujemy jest pewnego rodzaju
manipulacją, aby wywołać określone zachowanie u innych osób. Być może Całe
nasz życie opiera się na próbie manipulowania innymi osobami. To jak się
definiuje to słowo w mediach jest tylko cząstką całej definicji. Co wy na
to?

--
pozdr
Rafi B

1. Data: 2002-05-05 21:52:40

Temat: Re: manipulacja
Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafi B" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> definiuje to słowo w mediach jest tylko cząstką całej definicji. Co wy na

tak masz rację

1. Data: 2002-05-05 22:03:36

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak wlasnie jest jak piszesz :-)
Dla mnie slowo manipulacja nie ma konotacji pejoratywnych.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-05-05 22:10:02

Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

konotacji pejoratywnych.

WOW !

1. Data: 2002-05-05 22:34:08

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"qwert"

> tak masz rację

To Wasza racja, moja jest inna:)
Nie cierpię manipulacji i staram się jej również nie ulegać. Oczywiście, nie
zawsze się da, zwłaszcza w necie, ale poza nim, jak najbardziej.

E:)

1. Data: 2002-05-06 06:18:51

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
> Tak wlasnie jest jak piszesz :-)
> Dla mnie slowo manipulacja nie ma konotacji pejoratywnych.
> [...]

Konotacja, w logice - tzw. treść charakterystyczna nazwy, czyli zbiór
minimum cech, jakie musi posiadać każdy z przedmiotów, by mogła ona być do
niego stosowana (inne określenie: intensja).

Pozdrawiam.

R.

1. Data: 2002-05-06 13:43:42

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Konotacja, w logice - tzw. treść charakterystyczna nazwy, czyli zbiór
> minimum cech, jakie musi posiadać każdy z przedmiotów, by mogła ona być do
> niego stosowana (inne określenie: intensja).

a potocznie po prostu zabarwienie... jak i wiele innych znaczen
np. http://wiem.onet.pl/wiem/00e393.html

1. Data: 2002-05-06 21:29:01

Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> zawsze się da, zwłaszcza w necie, ale poza nim, jak najbardziej.

przeczytaj sobie "wywieranie wplywu na ludzi" moge Ci sprzedac za 33 zł z
wysyłką .

1. Data: 2002-05-06 22:20:02

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> przeczytaj sobie "wywieranie wplywu na ludzi" moge Ci sprzedac za 33 zł z
> wysyłką .

ROTFL :-))))
Zyciowa szansa Evo :-)))

1. Data: 2002-05-06 23:41:27

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"qwert"
> przeczytaj sobie "wywieranie wplywu na ludzi" moge Ci sprzedac za 33 zł z
> wysyłką .

Stoi u mnie na półce. Też mogę sprzedać. :-))
Ale co to ma do rzeczy;) ? Mam dlatego tę manipulację polubić ?
E.

klamstwo w literaturze
Jak zmusić osobę do nauki ?
Przyjaźń