mapa cz4

51. Data: 2004-02-11 22:54:03

Temat: Re: mapa cz4
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECENLFEAA.radzimierski@ogrod
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):
> Behalf Of Dirko
>
> (..)
>> Naprawdę napewno pisze się
>> oddzielnie. ;-)
>> Pozdrawiam z drugiej mańki Ja...cki
>
> Bez wątpienia masz rację.
> :-) Bogusław

Hejka. Czy oprócz kłopotów z ortografią masz kłopoty z kopiowaniem moich
postów? :-(
Pozdrawiam na pewno zaskoczony Ja...cki
P.S. "Brudne środki uświniają cel." (Wł. Kotarbiński)

52. Data: 2004-02-11 23:43:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> wrote in message

> Z Gwidonkiem i kretem co na niego polował [tym ze zdjęcia] :-]

Ojej, to juz sie krety tak rozzuchwalily, ze zaczely polowac na Gwidonka? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

53. Data: 2004-02-12 00:51:09

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał

> Chciałam serdecznie podziękowac Iwonie Sapijaszko i Rafałowi Wolskiemu za
pomoc
> w realizacji.

No tak, nie wczytywałem się w wątki mapowe i nie załapałem się* na efekt
końcowy:-)

Można jeszcze się wysłać ze zdjęciami do Ciebie aby zapełnić trochę dziurę w
świętokrzyskim?:-)
Do Ciebie na priv? jaka waga plików? obrobić zdjęcia we własnym
zakresie+komentarz? bo coś w temacie nie jestem.

*(że Inka ziomka swojego nawet z nazwy nie umieści - to się nie
spodziewałem!)
:-)))
Pozdrawiam
p...@r...pl

54. Data: 2004-02-12 06:48:24

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zgodnie z przewidywaniami Gabi w tym tygodniu pojawia się mapa cz4. :)
Jest
> dostępna w internecie pod adresem: http://www.ogrody.agrosan.pl/mapa/.

Wielkie podziękowania dla Ani i Iwony za wykonaną pracę. Super!: )

Hmm...Mazowsze ma całkiem pokaźną listę. Uważać, że to pechowa 13-stka,
byłoby czarnowidztwem. Sądzę natomiast, że to niezły skład nie tylko do
rozważań o wyższości świąt...., ale także na tematy bardziej przyziemne, czy
wręcz przygruntowe ;).

Z pozdrowieniami, Maria

55. Data: 2004-02-12 07:05:23

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakresie+komentarz? bo coś w temacie nie jestem.
>
> *(że Inka ziomka swojego nawet z nazwy nie umieści - to się nie

bo to nie Iwona pisała tylko ja, a ja podawałam dane tych osób, które wyraziły
na to zgodę, a nie wszystkich krewnych i znajomych królika :)

DO WSZYSTKICH:
jeśli chcecie znaleźć się na mapie to proszę o podanie nicka, adresu e-
mail'owego, ewentualnie adresu strony, jak przyślecie zdjęcia to proszę z
opisem co na zdjęciu na priva proszę

pozdr spóźnialskich
Ania

56. Data: 2004-02-12 07:15:46

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Feb 2004 01:51:09 +0100, "Piotr Siciarski" <p...@r...pl>
pisał(a):

> *(że Inka ziomka swojego nawet z nazwy nie umieści - to się nie
> spodziewałem!)
> :-)))

sorki Piotrze ale ja tam tylko sprzątam :) tzn zmapowałam nas wszystkich
i robię porządki z Waszymi ogrodami :)

pozdrawiam
Iwona

57. Data: 2004-02-12 07:39:01

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Brawo dziewczyny!
Kawał dobrej roboty.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

58. Data: 2004-02-12 07:39:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

59. Data: 2004-02-12 07:50:27

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko

> Hejka. Czy oprócz kłopotów z ortografią masz kłopoty z
> kopiowaniem moich
> postów? :-(
> Pozdrawiam na pewno zaskoczony Ja...cki

Raz już napisałeś na temat moich kłopotów z ortografią.
Czy to nie jest nadgorliwość że powtarzasz się??
Pozdr.Bogusław

60. Data: 2004-02-12 07:52:18

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

12 Feb 2004 08:39:05 +0100, s...@s...pl (Tadeusz Smal) pisał(a):

> ale ta malina powinna byc nie u Boguslawa
> lecz u Januszka

taaa :) ale ja jeszcze chcę pożyć trochę...
wiesz, dzieci jeszcze małe ;)... i w ogóle :)

pozdrawiam
Iwona

sadzenie drzew owocowych
biały nalot na pędach róż?
Ogrod dla niepelnosprawnych i niewidomych
Roze - klimbingi
Były sobie pestki :-)