marchewka

1. Data: 2004-04-03 06:33:14

Temat: Re: marchewka
Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "greg_pelka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c4koa7$5op$1@news.onet.pl...
> Czy marchewkę (sok) można przedawkować ? Od paru tygodni piję regularnie
> szklaneczkę soku do obiadku i ostatnio znajomi i dziewczyna stwierdzili,
że
> się robię pomarańczowy :] Dodatkowo moja dziewczyna poinformowała mnie, że
> nie powinno się tyle marchewki sporzywać bo właśnie mozna przedawkować i
> spomarańczować ;-) Nastraszyła mnie, że będzie trza z tym iść do medyka
> jakiegoś, nie wiem ile w tym prawdy i dla tego zwracam się z proźbą do
> szanownych grupowiczów :-) Jak jest z tą marchewką dokładnie?

Do medyka raczej nie, ale do dobrego dietetyka.
Tyle że w naszym pięknym kraju dobrych dietetyków
prawie nie uświadczysz. Dominuje beton i konserwa, czyli
szkoła IŻŻ :(
Najlepiej na razie odpuść sobie tę marchewkę...
Uwaga: szczególnie gotowana do niczego się nie nadaje!
O szczegóły zapytaj na pl.misc.dieta

pzdr
Hoody

2. Data: 2004-04-03 07:37:03

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wchlonoles troszke betakarotenu - nic ci nie bedzie.

marchewkoooowe, pooooole rosnie wooookol mnie....

Simonto

3. Data: 2004-04-03 07:43:06

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Piję od ponad miesiąca sok z marchwi i jabłek, i jestem pomarańczowa,
:)) innych objawów brak.Pozdrawiam. Asia.

4. Data: 2004-04-03 09:31:47

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://colitis.w.interia.pl/

5. Data: 2004-04-03 10:29:58

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja już od dawna piję sok z marchewki, bo mi smakuje. Potrafię niekiedy w
ciągu dnia wypić cała butelkę dużą soku i nic się nie dzieje. Miewam też dwa
dni przerwy. Zdarza się też tak, że piję codziennie pól butelki tej dużej
soku. Jedyne widoczne efekty u mnie na skórze to pomarańczowe stopy i
wewnętrza strona dłoni. Gdzie indziej nie widać żadnych efektów, tym
bardziej ubocznych. A chyba dlatego, że mam jeszcze opaleniznę z wakacji
(całe wakacje się opalam, nie chodzę na solarium ). Wydaje mi się, że picie
soku z marchewki podtrzymuje mi opalenizne.

Marta
(gg3571564)

6. Data: 2004-04-03 20:09:48

Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> marchewa jest git ;-) Więc jak z tym gotowaniem, a marchewę chyba troszkę
> ograniczę, hehe

Powtarzam:
zadaj to pytanie na grupie pl.misc.dieta

pzdr
H.

8. Data: 2004-04-03 22:40:56

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc nie miej powodów do zmartwień już ;)

Marta
(gg3571564)

9. Data: 2004-04-04 08:09:32

Od: "greg_pelka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> dostałem jeszcze maila od dziewczyny jakiejś, iż właśnie gotowana
marchewa jest git ;-) Więc jak z tym gotowaniem, a marchewę chyba troszkę

Dzieki za odpowiedi i pomoc. Greg

10. Data: 2004-04-04 11:39:05

Od: "greg_pelka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dłonie, i jak stwierdzili znajomi buźke tez, mi to tez nie przeszkadza ale

Środki uspokajające
Pytanko o uczelnie
Rak jelita grubego
tycie po Orgametrilu