marchwianka dla roczniaka - prosba o przepis

1. Data: 2002-01-17 11:29:38

Temat: marchwianka dla roczniaka - prosba o przepis
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poratujciez, dobrzy ludzie. Jak toto cholerstwo ugotowac??? I zeby latwe
bylo, bo poczatkujaca za raczke prowadze ;)

Margola

1. Data: 2002-01-17 11:50:48

Temat: Re: marchwianka dla roczniaka - prosba o przepis
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a26d9v$ljj$1@news.tpi.pl...
> Poratujciez, dobrzy ludzie. Jak toto cholerstwo ugotowac??? I zeby latwe
> bylo, bo poczatkujaca za raczke prowadze ;)

A o jaka marchwiankę chodzi - leczniczą przy biegunkach czy jako obiadek dla
dziecka?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-17 12:45:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

chyba wystarczy skrzydelko kurczaczka, troszke wloszczyzny, duzo
marchewki, ugotowac, zbedne przedmioty usunac, zmiksowac, ale nie
na papke zupelna, bo duzo zabawy jest w bawieniu sie jedzeniem. w
buzi lub poza nia i juz. nie solic bo po co.

Krysia, znana z tego ze dziecku dawala gotowane jarzynki
miksowane z avocado. dziecko mialo ze 7 miesiecy.

>Poratujciez, dobrzy ludzie. Jak toto cholerstwo ugotowac??? I zeby latwe
>bylo, bo poczatkujaca za raczke prowadze ;)
>
>Margola

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-17 13:10:44

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodajntez troszeczke maselka to witaminki lepeij beda przyswajalne dla
dziecka!
Mozna tez zagescic kaszka manna, ziemniaczkiem, makaronikami.
Kasienia

1. Data: 2002-01-17 13:54:30

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk"
> Poratujciez, dobrzy ludzie. Jak toto cholerstwo ugotowac??? I zeby latwe
> bylo, bo poczatkujaca za raczke prowadze ;)

He, he..skoro dla roczniaka, to problemem nie jest zrobić marchwianke,
ale sprawić by on ją zjadł :-) Takie dzieci to już mają swoje gusta ;-)
Moja Emi to by już na pewno nie zjadła czegoś takiego..
Po drugie: zawsze jest jakieś wyjście, jeśli się nie uda- nam lekarka jako
alternatywę dla domowej marchwianki poleciła marchewki w słoiczkach.
Gotowe, zdrowe i smaczniejsze:-)
Asia Słocka

1. Data: 2002-01-17 15:08:36

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a) w wiadomości: ...

>A o jaka marchwiankę chodzi - leczniczą przy biegunkach czy jako obiadek
dla
>dziecka?

Zdecydowanie lecznicza przy biegunkach. Bede zobowiazana

Margola

1. Data: 2002-01-17 20:32:18

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka wrote:

> [...]
> Po drugie: zawsze jest jakieś wyjście, jeśli się nie uda- nam lekarka jako
> alternatywę dla domowej marchwianki poleciła marchewki w słoiczkach.

obowiązkowo musi być w tym tłuszcz, bo inaczej beta-karoten, czyli
prowitamina A nie będzie przyswojona, tylko się odłoży w wątrobie, a po co
to komu. Trochę masła, albo kropelka oliwy wystarczy.

Waldek

1. Data: 2002-01-17 21:03:49

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote in message
> Poratujciez, dobrzy ludzie. Jak toto cholerstwo ugotowac??? I zeby latwe
> bylo, bo poczatkujaca za raczke prowadze ;)
>
> Margola

Kupić słoiczek marchewki gerbera, wymieszać z wodą podać.... Taki przepis
dostałam od lekarki jak Maciek miał problemy żołądkowe i to już w 2 miesiącu
było i zadziałało - dostawał to do picia kilka razy dziennie :-)))
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-01-18 03:32:16

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

> dla
>
> Zdecydowanie lecznicza przy biegunkach. Bede zobowiazana
>
> Margola

Na biegunke najlepsze jest kakao rozmieszane z woda na papke.
Wystarczy niewielka ilosc
Ania

1. Data: 2002-01-18 09:29:00

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za rady. Zobaczymy, czy cos poskutkuje.

Margolka Sularczyk + Kopytko (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

chrupiące schabowe
Witam
średniowiecze i jedzenie ciąg dalszy