marynaty

1. Data: 2003-06-20 07:38:39

Temat: marynaty
Od: "Beata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy mozecie mi pomoc, potrzebuje przepisy na marynaty miesa,
Ostanio robilam grila i takie marynowane mieso w oleju i sosie sojowym jest
rewelacyjne, ale moze sa jakies inne sposoby na marynowanie miesa....
Moze jakas strona ??

Beata

1. Data: 2003-06-20 08:38:42

Temat: Re: marynaty
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatanapisał w wiadomości
> [...]
jest
> rewelacyjne, ale moze sa jakies inne sposoby na marynowanie miesa....

Witam,
ja robię taką marynatę, ściągniętą z opakowania mieszanki "Grill pikantny"
Kamis:

olej,
musztarda grillowa,
mieszanka przypraw "Grill pikantny" Kamis

mieszam składniki dokładnie i wkładam mięso, obficie taplam je w marynacie
ze wszystkich stron i zostawiam w lodówce pod przykryciem na całą noc. A
następnego dnia na grilla. Naprawdę polecam-mięso jest pyszne.

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-06-20 09:50:29

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Beata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> rewelacyjne, ale moze sa jakies inne sposoby na marynowanie miesa....

Kotlety karkówki, sól, ocet balsamiczny czerwony, olej, majeranek, roztarty
czosnek, gin lubuski (lub inny) na noc do lodówki pod przykryciem.
Kotlety karkówki lub inne mięso (ale raczej nie schab środkowy), sól, ostre
papryczki (drobno posiekane), sok z cytryny, olej (ale nie taki po 3,50) na
noc do lodówki pod przykryciem.
Piersi kurczaka przekrojone na pół (na grubość , nie na długość), sól,
mieszanka curry, jogurt (lub jogurt ze śmietaną), cebula pokrojona w
plastry, (lub czosnek dla tych którzy bez niego nie mogą) na 24 h do lodówki
pod przykryciem.
Do tego zamiast chleba - sałatka z gotowanych ziemniaków pokrojonych w
kostkę (0,5 x 0.5 cm), świeżego ogórka, szczypioru, zalana jogurtem (lub
śmietaną z jogurtem), sól i pieprz do smaku.

Smacznego.

Strona w trakcie przygotowywania:) (od roku :))) )

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał
___________________________________
moje Malawi: http://malawi.garmont.pl

1. Data: 2003-06-20 10:17:35

Od: "Beata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smacznego.

Oj ,, smakowicie ..... dam znac co najlepsze :))
Ata

Zaparzona maka/przypadek matka wynalazku
Papryka nadziewana dla Tashunko (P)
erotyczna przekąska
[PILNE] Mięso w marynacie, wędzenie lada moment ale...
witam