Re: marysia

Data: 2001-01-23 15:49:11
Temat: Re: marysia
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes)

On 23 Jan 2001 14:53:05 +0100, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

>I co właściwie chciałbyś tym "narzędziem" robić? :-/

powiedziałbym "sam spróbuj" ale nie wolno ;)))

ja LSD i grzyby porównuję do lustra. w zwykłym lustrze widzisz swoją fizyczną
część - możesz dzięki niemu sprawdzić i ew. poprawić swój wygląd. psychedeliki w
podobny sposób pokazują twoją psychikę - jakbyś stał obok i widział samego
siebie (wbrew pozorom nie ma to nic wspólnego z rozdwojeniem jaźni). widzisz
swoje wady i zalety - wiesz co możesz poprawić.

oczywiście, przy pomocy psychedelików, tak jak i przy pomocy lustra, można
nabawić się kompleksów. ale tak jak ludzie nie wyrzucają luster z powodu
niezadowolenia ze swojego wyglądu, tak nie powinni gardzić psychedelikami. nie
mówię że każdy musi używać - wręcz przeciwnie. tylko nie ma powodu by
delegalizować lustra i traktować gorzej ludzi, którzy je stosują.

--
emes
[ www.kanaba.prv.pl ]