Bezpłatny logopeda

41. Data: 2005-09-29 10:23:50

Temat: Re: masa krytyczna w W-wie;), było: [OT] do Monikas, było: Bezpłatny logopeda
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał

> No to szybciutko, szybciutko, bo już dziewiąta:) (znacie ten dowcip?)

:-) znaaaamy ;-)

> Może ktoś jeszcze się skusi?

Ja bardzo chętnie.
I z tego co wiem to siwa także chętna.

> Gdzie się spotykamy? Może w muzeum?
> :)

Z dziaciarami?
To wstrzymajmy sie chwilę bo moja Karolina ma zapalenie oskrzeli ...

Może niedziela 9.10 ?

Pozdrawiam
MOLNARka ... jak to człowiek może fajne rzeczy przegapić jak nie wszystkie wątki
czyta

42. Data: 2005-09-29 10:30:19

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze koleżanka Blanka moze doskoczy?

Chętnie:)
Blanka

43. Data: 2005-09-29 10:40:03

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał

> :-) znaaaamy ;-)

Hę, ja chyba nie znam...

> I z tego co wiem to siwa także chętna.

I pewnie Carol także. :-) O ile nie choruje.

> Z dziaciarami?

No jasne! A później do restauracji na karmienie piersią. ;-)

> To wstrzymajmy sie chwilę bo moja Karolina ma zapalenie oskrzeli ...

Wykurujcie się zatem najpierw.

> Może niedziela 9.10 ?

Jestem 'za'! :-)
I.

44. Data: 2005-09-29 11:48:53

Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Monika, kiedy Ci pasuje?

Może być 9.10.

--
Monika

45. Data: 2005-09-29 11:54:55

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> Ja bardzo chętnie.
> I z tego co wiem to siwa także chętna.

Ale weź dawaj znać, że się umawiam ;)

Oł. Ukulturalniamy się...!

> Może niedziela 9.10 ?

Znaczy za tydzien? Po wyborach prezydenckich!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

46. Data: 2005-09-29 11:56:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> A później do restauracji na karmienie piersią. ;-)

Umawiamy sie do knajpy i puszczamy dzieciary wszystkie luzem?
No pięknie...

--
s i w a
z wizja

47. Data: 2005-09-29 12:10:51

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Umawiamy sie do knajpy i puszczamy dzieciary wszystkie luzem?
> No pięknie...

Jakie 'luzem'? Przeca do piersi są przyklejone. ;-)
I. (co zazwyczaj z niańkiem przychodzi, jak zabiera dziecko)

48. Data: 2005-09-29 12:11:41

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy za tydzien? Po wyborach prezydenckich!

Kurka, jak to wyborcza niedziela, to my w Łodzi będziemy. :-(
Proszę o inny termin!
I.

49. Data: 2005-09-29 20:18:57

Temat: Re: Bezpłatny logopeda
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dhge6p$51l$1@theone.laczpol.net.pl>
Eulalka <e...@l...net.pl> pisze:

> Szkoda, że nie widziałaś jaki popis dała w
> naszym przedszkolu pani z poradni psychologicznej. Normalnie nic tylko
> lecieć po papiery dla dysss....

Oczywiście prywatnej poradni psychologicznej ;-)

--
PozdrawiaM

50. Data: 2005-09-30 16:27:44

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Oczywiście prywatnej poradni psychologicznej ;-)

A właśnie, że nie.
Z państwowej. Też się zdziwiłam. szczególnie, że Weronika ma wg tejże
pani symptomy dyslektyka, za to wady wymowy pani nie zauważyła. A
wystarczyło dziecku zadac jedno pytanie, by usłyszeć.

Eulalka

Wypracowanie
urodziny dla dziewczynki w wieku 11 lat_Wrocław
Victor Junior gdzie?
Statystyczna szkolna ciekawostka
Pediatra w Gdyni