maskownica grzejnika

1. Data: 2005-09-09 08:36:52

Temat: maskownica grzejnika
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje jakiegos sprawdzonego rozwiazania na zamaskowanie starego
grzejnika pod parapetem, umieszczonego we wnece.
Za grzejnikiem przykleilem ektan z folii aluminiowej i teraz chce go
zamaskowac, tylko tak, zeby w zimie byl przeplyw cieplego powietrza.
Grzejnik jest stary (zeliwny) i brzydko wyglada, a zona chce powiesic
firanki do wysokosci parapetu (ktory tydzien temy wymienilem).
Najlepiej jak by to byla maskownica wykonana z drewna

Pozdrawiam i licze na podpowiedz
Wojtek

2. Data: 2005-09-09 14:31:51

Temat: Re: maskownica grzejnika
Od: ata <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też jestem zainteresowana czymś takim ale nie musi być drewniana.

3. Data: 2005-09-09 15:23:45

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> ja też jestem zainteresowana czymś takim ale nie musi być drewniana.

W nowoczesnych wnętrzach sprawdza się blacha perforowana.

4. Data: 2005-09-10 08:08:14

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W nowoczesnych wnętrzach sprawdza się blacha perforowana.
> pozdrawiam

Gdzie mozna kupić taką blachę i jak ona wygląda?
Też jestem zainteresowany :)

Może gdzieś jakieś linki z fotkami takich rozwiązań?

Dziękuję

Artur Dębski

5. Data: 2005-09-10 14:46:26

Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firanki do wysokosci parapetu (ktory tydzien temy wymienilem).
> Najlepiej jak by to byla maskownica wykonana z drewna

Ja zrobiłam sama taką zabudowę na grzejnik z paneli koloru drzewa które mi
zostały.Przykleiłam poziomo z odstępami panele na dwoch cienkich deseczkach
a jako mocowanie przybiłam takie zapięcia do montowania rynien.Widac tylko
panele,nie widac żadnych mocowan.Fajnie wygląda, własnie myslę, ze chyba
zrobię jeszcze tak samo do drugiego pokoju.
Marza

6. Data: 2005-09-10 19:29:04

Od: ata <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z paneli podłogowych?

7. Data: 2005-09-10 19:37:44

Od: "bleh" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może żaluzje? Wymyśliłam coś takiego ( a mąż zrealizował :))
http://tinyurl.com/c5q5m
http://tinyurl.com/bd8lh

8. Data: 2005-09-10 20:35:36

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-10 21:37 +0200, Użytkownik bleh napisał :
> A może żaluzje? Wymyśliłam coś takiego ( a mąż zrealizował :))
> http://tinyurl.com/c5q5m
> http://tinyurl.com/bd8lh

O kurde, super pomysl!!!!!

Edytka [edymon]

"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"

9. Data: 2005-09-12 06:57:14

Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z paneli podłogowych?

Nie z paneli sciennych, wystarczy jedna dwie sztuki zalezy jaki masz
grzejnik.Wiadomo trzeba je ładnie i równo pociąc.Ale jesli ja kobietka sama
to zrobilam to kazdy da radę.Przyda sie tez klej wikol montazowy do
drewna.Te poprzeczne listewki na których trzymaja sie te panele wziełam na
ten klej
Marza

10. Data: 2005-09-12 06:58:53

Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bleh" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A może żaluzje? Wymyśliłam coś takiego ( a mąż zrealizował :))
> http://tinyurl.com/c5q5m
> http://tinyurl.com/bd8lh

nie no bajera... tyle ze ty masz całosc zabudowana i to fajnie wyglada.Ale
mozna cos faktycznie pomyslec.Pomysł na 6+ :)
Marza

falbany doczepiane do rolet
farby zmywalne wewnętrzne
Prosba o pomoc, opinie, porade...