maslanka vs kefir

1. Data: 2005-01-05 19:05:08

Temat: maslanka vs kefir
Od: "Michu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
kto sie zna
czym rozni sie maslanka od kefiru?
czemu w diecie przy kandydozie zaleca sie maslanke a odradza kefir:::???

pozdrawiam
Mich

2. Data: 2005-01-06 08:31:52

Temat: Re: maslanka vs kefir
Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michu,
W Twoim liście datowanym 5 stycznia 2005 (20:05:08) można przeczytać:

> czemu w diecie przy kandydozie zaleca sie maslanke a odradza kefir:::???

W procesie produkcji kefiru i w gotowym produkcie obecne są oprócz
bakterii kwasu mlekowego tzw. grzybki kefirowe, które produkują:
1.dwutlenek węgla - stąd orzeźwiający, lekko musujący smak, 2.alkohol
etylowy w bardzo małym stężeniu. Poza tym grzybki kefirowe tworzą
układy symbiotyczne z rzeczonymi bakteriami kwasu mlekowego, a
jednocześnie niszczą inną florę bakteryjną.

Nie jestem medykiem, ale rozumiem, że kandydoza to grzybica, a więc
być może dostarczanie organizmowi jeszcze innych grzybków nie jest
wskazane.

Może ktoś mnie poprawi, bo głowy sobie uciąć nie dam.

--
Pozdrowienia,
charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl

3. Data: 2005-01-06 08:33:47

Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj charlie_partana,
W Twoim liście datowanym 6 stycznia 2005 (09:31:52) można przeczytać:

> jednocześnie niszczą inną florę bakteryjną.

Miałem na myśli bakterie gnilne w przewodzie pokarmowym..

4. Data: 2005-01-06 16:25:23

Od: "Michu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w maslankach nie ma takich grzybkow?

pozdrawiam
Michu

5. Data: 2005-01-06 17:52:25

Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michu,
W Twoim liście datowanym 6 stycznia 2005 (17:25:23) można przeczytać:

> a w maslankach nie ma takich grzybkow?

Nie, w maślankach są obecne bakterie kwasu mlekowego( i inne pewnie
też ale grzybków tam nie ma).

--
Pozdrowienia,
charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl

Cuchnace gazy
www.medbook.com.pl - jakie doświadczenia ?
Nerwica???? CHODZIAŻ JESTEM OSOBĄ wesołą??:>
NFZ statystycznie
Czeste zapalenia drog oddechowych