Snikers

1. Data: 2001-10-16 11:40:47

Temat: Snikers
Od: "jolkakami" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów ;-))

A ja mam superrrrr przepis na ciasto, zwane potocznie Snikers, które jest
pycha !

A oto on :

Ciasto
60dkg mąki
20dkg margaryny
3/4 szkl. cukru
3 jajka
3 łyżeczki płaskie sodki
3 łyżeczki miodu
Ze wszystich składników zagnieść ciasto i podzielic na 3 części. Rozwałkować
na równe placki, 2 placki upiec same (każdy piec gdzieś 15-20 min) a Trzeci
razem z karmelem.

Karmel
30 dkg orzechów włoskich
2 łyzki miodu
1/2 szklanki cukru
cukier waniliowy
20 dkg. margaryny

Wszystkie składniki karmelu smazyć , do uzyskania jednolitej masy, tą masę
wyłożyc na ten 3 placek i siup do piekarnika. Jak się upiecze , przykryć
jednym plackem na ten placek wyłożyć krem , przykryć następnym i polać
polewą czekoladową.

Krem
1/2 l mleka
3 łyżki maki pszennej
3 łyżki mąki ziemniaczanej
1/2 szkl. cukru

Wszystko zagotować i wystudzić. Jak wystygnie dodać 20 dkg. margaryny i
utrzeć

A teraz cały placek na stół i nie minie 1/2 godz. a juz go nie ma. Moje
dzieci go uwielbija i ja też ;-))))))))

Pozdrawiam i życzę smacznego Jola

1. Data: 2001-10-16 12:56:28

Temat: Odp: Snikers
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jolkakami <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qh68r$ngt$...@n...tpi.pl...
> Witam grupowiczów ;-))
>
> A ja mam superrrrr przepis na ciasto, zwane potocznie Snikers, które jest
> pycha !
wygląda rzeczywiście super
ale te 3 kostki margaryny!!!!
całe to ciasto to niebotyczna ilość kalorii
ale chyba zrobię.
ula.

1. Data: 2001-10-16 13:14:11

Temat: masło
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolkakami"
> Ciasto
> 20dkg margaryny

> Karmel
> 20 dkg. margaryny

> Krem
>dodać 20 dkg. margaryny

A można dodać masło zamiast margaryny?
I czy przy mniejszej ilości wyjdzie?
Asia Słocka

1. Data: 2001-10-17 04:18:16

Temat: Re: masło
Od: "jolkakami" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-))

Może być masło, można również zrobić mniej kremu np.1/2 lub wogóle bez
kremu, wariacje mogą być różne.Mozna np. zrobić mniej ciasta 1/2 porcji
tylko z karmelem bez kremu. A koloriee co tam , raz się zyje a jedzenie
pychotek jest takie przyjemne,.Ja robie tak jem ciasto ( nawet tak
kaloryczne) a później pędze na aerobick i spokooo .

Zycze smacznego Jola.

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qhc1s$1v4$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-10-17 07:10:48

Temat: Odp: masło
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jolkakami <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qj0n6$53u$...@n...tpi.pl...
> Witam ;-))

jeszcze małe pytanko, czy orzechy rozdrobnić, zmielić czy w całości.?
ula.

1. Data: 2001-10-17 11:28:27

Od: "jolkakami" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozdrobnić ale nie mielić, można również zrobić ciasto z 1/3 artykułów i
zrobić tylko 2 placki.

Jola

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qjb9p$d0u$...@r...eu.org...

1. Data: 2001-10-17 11:30:04

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jolkakami <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qjptl$1s8$...@n...tpi.pl...
> Rozdrobnić ale nie mielić, można również zrobić ciasto z 1/3 artykułów i
> zrobić tylko 2 placki.
>
> Jola
dzięki, ja mam pięcioosobową rodzinkę, raczej duże ciasta muszę wypiekać,
bo małe znikają w pół godziny, w ostatni weekend wtrąbili dwie szarlotki.
ula.

1. Data: 2001-10-17 12:48:32

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czy zamiast orzechow wloskich mozna dac orzechy ziemne? Tak jak w tym
batoniku snikers?
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2001-10-17 13:08:57

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> napisał / wrote:

> Czy zamiast orzechow wloskich mozna dac orzechy ziemne?

Do masła ? No pewnie, to nawet lepiej niż włoskie !!
Gotowy "wyrób" jest dla mnie ohydny - jako dodatek do
chleba, ale doskonały do np. steków prosto z patelni.
Natomiast do chleba - dobre jest masło z dodatkiem
niewielkiej ilości startej (jak na placki ziemniaczane) cebuli,
oraz sporej ilości białego pieprzu.
Dla bardziej wybrednych - proponuję masło utrzeć z kilkoma
kroplami octu winnego (najlepiej z białego wina)i szczyptą
słodkiej, mielonej papryki. Smak jest
niezwykły, szczególnie, gdy na wierzch kanapki położyć szynkę
lub pieczony, schłodzony karczek.

Szukam Chleba w Warszawie
Przepis na sałatkę
Szukam przepisu na tortille