masturbacja dziecięca

1. Data: 2002-03-10 01:12:52

Temat: masturbacja dziecięca
Od: "lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nauczycielką w przedszkolu, zauważyłam u jednej dziewczynki (w wieku
5 lat), że przy każdej wolnej chwili naciska swoje narządy płciowe lub tak
zaciska nogi, że cała się poci. Po rozmowie z rodzicami dowiedziałam się, że
trwa to już od dwóch lat. W niektórych okresach zachowanie to jest
stosunkowo rzadkie, ostatnio jednaj wykorzystuje każdą chwilę do "naciskania
się".
Z czego wynika takie zachowanie ?
Jakie mogą być dalsze konsekwencje?
Jak można pomóc dziecku i jego rodzicom?

2. Data: 2002-03-10 18:05:27

Temat: Re: masturbacja dziecięca
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Z czego wynika takie zachowanie ?
> Jakie mogą być dalsze konsekwencje?
> Jak można pomóc dziecku i jego rodzicom?

Prawdopodobnie ma grzybice i to ja pobudza. Sprawa dla higienistki...

JFK

3. Data: 2002-03-10 18:56:05

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan F. Kurkiewicz <j...@k...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6g79q$qcj$...@n...onet.pl...

> [...]
> że
> "naciskania
>
> Prawdopodobnie ma grzybice i to ja pobudza. Sprawa dla higienistki...

Oby tylko grzybice.
Nalezy wykluczyc zakażenie układu moczowego.

PiotrMx

4. Data: 2002-03-10 20:33:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotrMx napisał(a):

> Oby tylko grzybice.
> Nalezy wykluczyc zakażenie układu moczowego.

Albo bakterię Coli...chociaż to dziwne, żeby dziecko miało przez dwa lata
grzybicę, czy Coli.
Pewnie jest nadpobudliwa ( czy jakoś tak )

Kaja

5. Data: 2002-03-10 20:33:11

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nerwica natrectw???