maszyna do szycia w cenie do ok. 800 pln

1. Data: 2006-10-18 16:13:56

Temat: maszyna do szycia w cenie do ok. 800 pln
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypililo mnie, musze kupic maszyne do szycia. Mam ok. 800 pln na ten cel i
wiecej nie bedzie chociazbym sie wsciekla :/ Ogladnelam oferte dwoch sklepow -
http://www.maszynydoszycia.qp.com.pl

oraz

http://www.toyota-maszyny.krakow.pl

i nie moge sie zdecydowac - Brother, Janome czy Elna?

Potrzebuje maszyne do drobnego domowego szycia, chce sie pobawic w patchwork i
aplikacje, jakies skracanie spodni itp. Aha, zalezy mi, zeby sie dobrze polar
szylo...... Menzulo chce szyc jeans i skore (da sie to na ktorejs z tanich
maszyn ???- skora taka odziezowa , nie tak twarda jak na torby i buty).

Tam w opisach jakies podwojne owerloki, jakis obcinaczki, sciego rozniste, cos
rotacyjne, wolne ramie... ja kompletnie nie wiem co z tego jest potzrebne do
w/w celow

poradzcie!!!

wielce zagubiona
yas

2. Data: 2006-10-18 18:11:36

Temat: Re: maszyna do szycia w cenie do ok. 800 pln
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <y...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> i nie moge sie zdecydowac - Brother, Janome czy Elna?

> Potrzebuje maszyne do drobnego domowego szycia, chce sie pobawic w

Do tego właśnie jest ci potrzebne /przydatne/ wolne ramię.

> Aha, zalezy mi, zeby sie dobrze polar
> szylo......

Igłą do dzianin

> Menzulo chce szyc jeans i skore (da sie to na ktorejs z tanich
> maszyn ???- skora taka odziezowa , nie tak twarda jak na torby i buty).

Igłami do dżinsu i do skóry. Przy skórze może być problem z transportem, ale
to kwestia samej skóry, a nie maszyny. Ponoć pomaga przy tym stopka
teflonowa albo spray silikonowy.

> Tam w opisach jakies podwojne owerloki,

Tym nie ma co się emocjonować. To tylko udawanie owerloka. Cały wic w
przypadku owerloka polega na tym, że ma on nóż obcinający tkaninę lub
wystające nitki bezpośrednio przed ich obszyciem. Maszyn do szycia z nożem
nie ma.

> jakis obcinaczki,

I tak obetniesz nitkę przy samym brzegu nożyczkami albo ręcznym obcinaczem.

> sciego rozniste,

To się może przydać - do krytego szycia, gałązkowy do patchworków, ale dużo
ich być nie musi - w praktyce dekoracyjne ściegi rzadko się wykorzystuje
/przynajmnie ja rzadko wykorzystuję/.

Co jeszcze potrzebne - możliwość szycia podwójną igłą, pozycjonowanie igły w
co najmniej trzech ustawieniach, dziurki mogą być obszywane czterostopniowo,
regulacja długości i szerokości ściegu, a chyba najważniejsze - żeby była do
kupienia z walizką!!! Gdzieś ją trzeba będzie przechowywać.

Ponad dwadzieścia lat korzystałam z Łucznika na licencji Singera i mam o tej
maszynie bardzo dobre zdanie, teraz mam Brothera i też nie narzekam /Brother
jakby lepiej radzi obie z różnej grubości materiałami/.

Ania

3. Data: 2006-10-18 20:16:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

Witam! Zaproszono mnie!!! Tylko nie do kosza!

http://www.globar.pl/

4. Data: 2006-10-19 09:37:32

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Witam! Zaproszono mnie!!! Tylko nie do kosza!
>
> http://www.globar.pl/

To, że ktoś Ci powiedział, że tu udziela się Syla to nie zaproszenie...
Chyba, że było jakieś inne.

A jak zaczniesz szaleć jak na pl.rec.kuchnia - poradzimy sobie. Już tu
trolle tu bywały.

--
Pozdrówki,
Aneczka

xxx elfie piekności
[szukam] burda z gorsetami
co to za mulina CT1
Kilka gazetek do sciagniecia - znalezione w necie
do popatrzenia i ściągnięcia