maszynki do POP-CORNU

1. Data: 2003-10-31 23:14:01

Temat: maszynki do POP-CORNU
Od: Witek <w...@m...md> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos z was widzial w polskich sklepach urzadzenia do robienia popcornu?
W domu kilka garnkow sie juz mi przypalilo.

Przyklad urzadzenia na http://tinylink.com/?8KuJEAEu68

- Witek

1. Data: 2003-11-01 09:45:52

Temat: Re: maszynki do POP-CORNU
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz mikrofalówkę? Albo piekarnik?
Wystarczy kupić taki popkorn w zamkniętym "papierku", który się nie
roztapia pod wpływem temperatur, czasem nawet jest już w środku z masłem i
solą.
Wprawdzie taki popcorn jest droższy niż normalny, ale na pewno tańszy niż
maszynka :))

A gdzie taką maszynkę można dostać to nie wiem, niestety.

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

1. Data: 2003-11-01 09:49:36

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witek wrote:

> Witam
>
> Czy ktos z was widzial w polskich sklepach urzadzenia do robienia
> popcornu? W domu kilka garnkow sie juz mi przypalilo.

widziałem w Makro za jakąś stówę, ale poszukaj w hipermarkietach, powinni
mieć. Media Markt też czasem (w Niemczech) ma, w Polsce nie sprawdzałem.

Waldek

1. Data: 2003-11-01 13:00:43

Od: Witek <w...@m...md> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Macyszyn" <k...@x...pl> wrote in

> Wprawdzie taki popcorn jest droższy niż normalny, ale na pewno tańszy niż
> maszynka :))
Ale jesli wezmiesz pod uwage ze torebka z takim popcornem kosztuje 2,5zl
(za tyle widzialem ostatnio) - to 100zl / 2,5zl = 40 razy... a taka
maszynka mozna robic i robic...

Witek

1. Data: 2003-11-01 14:41:28

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja akurat kupiłam w krakowskim Selgrosie.
ita

1. Data: 2003-11-01 19:49:41

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Witek wrote:

> Witam
>
> Czy ktos z was widzial w polskich sklepach urzadzenia do robienia popcornu?
> W domu kilka garnkow sie juz mi przypalilo.

Jesli nie dostaniesz maszynki, to pronuje tak: po pierwsze, musisz jeden
garnek 2-litrowy przeznaczyc na popcorn, i nie uzywac do niczego innego.
Na dno wlewasz trzy lyzki oliwy. Gdy goraca, dodajesz 1/3 szklanki
popcornu. Zakrywasz pokrywka i caly czas potrzasasz garnkiem, gdy jest
na ogniu. Gdy zacznie strzelac, ciagle potrzasasz, az bedziesz slyszal
coraz mniej pstrykania. NIe trzymaj do konca, do kompletnej ciszy tylko
zdejmij z ognia, gdy jeszcze od czasu do czasu slychac pstrykniecia.
Potrzasnij garnkiem, zeby na dno spadly niewypaly. Potem przeloz do
miski, polej maslem, posyp sola i znow potrzasnij, zeby sie wymieszalo.
I tyle. Gdy garnek jest zimny, wytrzyj go papierowym recznikiem.
MB

1. Data: 2003-11-02 10:44:00

Od: MarchEf <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciach!
Ja tez widzialam, w Tesko i Carrefourze, w Krakowie, to pewnie i w
innych miastach bedzie. kosztowala jakeis 70 zł i byla w ksztalcie
dalmatynczyka :)
Zycze owocnych poszukiwan!
MarchEf

1. Data: 2003-11-02 19:46:44

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarchEf <b...@y...pl> napisał/a:
> Ja tez widzialam, w Tesko i Carrefourze, w Krakowie, to pewnie i w
> innych miastach bedzie. kosztowala jakeis 70 zł i byla w ksztalcie
> dalmatynczyka :)

Potwierdzam! Widziłam dalmatyńczykową maszynę w Carefure w Gdańsku.

Blancanieves (Kasia)

1. Data: 2003-11-03 10:30:32

Od: "MonikaP" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie po dłuugiej przerwie...
Mam pytanie odnosnie wymienionej maszynki-dalmatynczyka, czy ktos takowa
posiada? Widzialam w realu, mam na nia chrapke, aczkolwiek wykonanie mnie
roche odstrasza - mam wrazenie ze za chwile w rekach sie rozleci... a co
dopiero jak wezme ja do domu i zaczne uzywac???
Pozodrowionka
MonikaP

Kuchenne eksperymenta...
Re: pytanie do herbaciarzy