mata do patchworków i nitki

1. Data: 2004-07-31 11:20:12

Temat: mata do patchworków i nitki
Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane patchworkujące!
Właśnie testuję swoją nowiutką matę i nawłaziło mi w nią nitek :-(((((
W rozpaczy skubę je pensetą. W archiwum nic nie znalazłam.
Pomocy! Bo oszaleję z tego szczęścia :'(

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-07-31 11:53:58

Temat: Re: mata do patchworków i nitki
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja zapytam jak urwana z choinki
co to za mata? o co chodzi? i jak to ulatwia prace?
patchworki szyje ale jak czytam i widze jak wy do tego profesjonalnie
podchodzicie to az mi wstyd bo te moje to taka samowolka

kasiatoya (zaintrygowana i pelna podziwu dla ogladanych w sieci prac)

1. Data: 2004-07-31 12:15:57

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu, ja też taka specjalistka. Tylko dorwałam się do fachowego ustrojstwa
i teraz sobie narobiłam kłopotu.
Właśnie sobie czytam to:
http://tinylink.com/?G7fuxfwjyC
W ogóle wrzuć w google np. mata+nożyk, to też sporo wyjdzie, tylko przebrnąć
przez to wszysktko.
A swoją matę, coż, po kawałeczku wyskubuję dalej. Buuuu! Zachciało mi się
dociąć ocieplinę i ciut za mocno docisnęłam. Może ociepliny w ogóle nie
można ciąć na macie? Gdzie są wszystkie patchworkujące? Trys to już chyba w
ogóle tu nie zagląda :(
Pa!

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-07-31 14:03:37

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaB. wrote:
Trys to już chyba w
> ogóle tu nie zagląda :(

Trys tu zagląda, tylko ma jakiś problem z wysyłaniem, dlatego ostatnio
wysyłała przeze mnie :)

pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://www.szpilka.netnafta.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-07-31 18:09:20

Temat: Re: mata do patchworków i nitki- od Trys
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaB. wrote:
> Kochane patchworkujące!
> Właśnie testuję swoją nowiutką matę i nawłaziło mi w nią nitek :-(((((
> W rozpaczy skubę je pensetą. W archiwum nic nie znalazłam.
> Pomocy! Bo oszaleję z tego szczęścia :'(

Krysia T. nadal się nie może tu dostać i przesyła przeze mnie :):

1. Data: 2004-07-31 18:39:00

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slicznie dziękuję Krysi i Julce! :-)

--