mdłości, cały brzuch bolesny, jakie badania zrobić?

1. Data: 2007-05-29 17:23:32

Temat: mdłości, cały brzuch bolesny, jakie badania zrobić?
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 29 lat. Od kilku miesięcy po posiłkach odczuwam silne mdłości, ale im
słodsze jest to co jem, tym mdłości są mniejsze. Nie są
tez ciągłe, kilka dni są intensywne, później znikają i znów się pojawiają.
Do tego brzuch jest bolesny przy dotykaniu i często napadają mine bolesne
wzdęcia.To wszystko nie ma zwiąku z cyklem miesiączkowym i ginekologicznie
tez jestem w porządku.
Konsultowałam się ze swoim rodzinnym, ale jakoś wydaję mi się, że mnie
trochę zlekceważył.
Jakie badania zrobić? Co może mi być?

Pozdrawiam
Dominika

PS. Pana od diety optymalnej proszę o niezabieranie głosu.

2. Data: 2007-05-29 19:45:54

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez jestem w porządku.
> Konsultowałam się ze swoim rodzinnym, ale jakoś wydaję mi się, że mnie

niech Ci da na usg - laski nie robi.
i idz do dobrego speca od chorob wewnetrznych.

3. Data: 2007-05-30 21:19:00

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 May 2007 21:45:54 +0200, misiek wrote:

> niech Ci da na usg - laski nie robi.

Fajnie, a czego oczekujesz w tym USG?
USG sprawdza się w ocenie narzadów miąższowych. Takich jak wątroba,
śledziona, czasami trzustka, oraz wypełnionego pęcherza, narzadów
rodnych czy gruczołu krokowego. Ocena w USG "rury" ma sens... średni
powiedzmy :)

> i idz do dobrego speca od chorob wewnetrznych.

A to - czemu nie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

usg - obszar echoujemny
Niepokojące objawy u 3-latka
reklamacja badania okulistycznego +problemy z soczewkami :(
Protelos
Kto mnie oświeci?