mdlosci w ciąży -

1. Data: 2003-02-24 13:14:28

Temat: mdlosci w ciąży -
Od: "Beata" <z...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo prosze o pomoc. Moja zona jest w 8-mym tygodniu ciazy. Odczuwa wciaz
bardzo silne mdlosci. Jest nadwrazliwa na zapachy, zwlaszcza na te
intensywne.
Czy jest jakas metoda lub lek na powstrzymanie mdlosci w pierwszych
tygodniach ciazy??
Czy wystepowaqnie tychze to objaw normalny? ( nie wystepuja inne
dolegliwosci)
Z gory dziekuje za pomoc
marek

2. Data: 2003-02-24 13:37:13

Temat: Re: mdlosci w ciąży -
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <z...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodniach ciazy??
> Czy wystepowaqnie tychze to objaw normalny? ( nie wystepuja inne

Niestety normalny... Jak wspomne moje to...
Pewnego środka nie ma (w sensie leku), mówi sie o imbirze - mozna dodawac do
potraw. Kupuje sie 'żywy' w postaci korzenia lub sproszkowany.
Jak w 10 chyba miesiącu powiedziałam ginekologowi, ze w/w dolegliwość mi
doskwiera powiedział: Niech sie pani nie martwi! to tylko do 3. miesiąca!
:-)
pozdr i zapraszam na pl.soc.dzieci !

3. Data: 2003-02-24 14:04:51

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b3d75q$e7p$1@absinth.dialog.net.pl, magda <m...@w...pl>:

> Jak w 10 chyba miesiącu powiedziałam ginekologowi, ze w/w dolegliwość
> mi doskwiera powiedział: Niech sie pani nie martwi! to tylko do 3.
> miesiąca! :-)

W 10 "chyba" tygodniu :)

--
Robert

4. Data: 2003-02-24 14:37:45

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert"
> W 10 "chyba" tygodniu :)

wyszlam na słonicę! :-)))

5. Data: 2003-02-24 17:50:00

Od: "Ela" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam mdłości przez całą ciążę! Ufff nawet nie chce mi sie wspominać. Mi
pomagało... nie śmiac się... śpiewanie. Więc śpiewałam, chociaz nie jestem w
tym dobra.

A leki są, owszem. Nie pamietam jak się nazywają, ale lekarz dał mi czopki,
które na jakis czas przynosiły ulgę.

Pozdrawiam i zyczę zdrowego dzidziusia! Ela

6. Data: 2003-02-24 20:07:51

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vit B6 3x1 tabl. Podają, że skuteczne ma też być spożycie kilku crackersów
przed wstaniem z łóżka.
Reszta to na receptę.
pozdr tolo

7. Data: 2003-02-25 01:46:37

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 14:14:28 +0100, "Beata" <z...@b...onet.pl> wrote:

> [...]
>intensywne.
>Czy jest jakas metoda lub lek na powstrzymanie mdlosci w pierwszych

U moich pacjentek stosuje w takim przypadku lek o nazwie DICLECTIN
(tabletka sklada sie z doxylamine succ. w ilosci 10 mg oraz vitamina
B6 w ilosci tez 10 mg). Wiem, ze pomaga...

>Czy wystepowaqnie tychze to objaw normalny? ( nie wystepuja inne
>dolegliwosci)

To zalezy od nasilenia objawow.
Bo niekontrolowane wymioty (dalszy stopien choroby) moga grozic
odwodnieniem organizmu matki.

Pozdrawiam i powodzenia (kolejne ciaze najprawdopodobniej bedzie zona
lepiej znosic !).

dradam

Laboratorium
poszukuje osob z "wrodzonym przerostem nadnerczy"
poszukuje osob z "wrodzonym przerostem nadnerczy"
Jak nazywa si
Potrzebna krew