mech w trawie

1. Data: 2005-04-30 23:05:44

Temat: mech w trawie
Od: "Artur" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Jak pozbyć się mchu z trawy? Niby trawa zielona ale po nią dywan mchu... i
trawka jakby bardziej żałosna... Dzięki za wszelkie porady

Pzdr

Artur

2. Data: 2005-04-30 23:14:45

Temat: Re: mech w trawie
Od: "Rafi" <...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich
>
> Jak pozbyć się mchu z trawy? Niby trawa zielona ale po nią dywan mchu... i
> trawka jakby bardziej żałosna... Dzięki za wszelkie porady

Wertykulator w dłoń i... naprzód ! :)

Mech w mojej trawie właśnie w ten sposób poległ ;)

Taki na przykład:
http://gardenshop.pl/product_info.php?cPath=139_322&
products_id=129

Rafi
"I love the smell of flames early in the morning..."
Real email address: http://cerbermail.com/?6atVvWmYct

3. Data: 2005-05-02 16:00:04

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak pozbyć się mchu z trawy? Niby trawa zielona ale po nią dywan mchu... i
> trawka jakby bardziej żałosna... Dzięki za wszelkie porady

Są nawozy do trawników zwalczające równocześnie mech (zawierają żelazo),
skuteczne ale dość drogie :-(
Wszystko zależy od wielkości trawnika, powyżej 100 m2 trochę to
kosztuje...jednak trawnik odżyje napewno :-)
pozdrawiam,
Bogda

4. Data: 2005-05-02 16:38:40

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur napisał(a):
> [...]
>
> Jak pozbyć się mchu z trawy? Niby trawa zielona ale po nią dywan mchu... i
> trawka jakby bardziej żałosna... Dzięki za wszelkie porady

Dogadać się z Guru. On łaknie mchu.

Pozdrawiam
michalina

5. Data: 2005-05-02 17:45:21

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 May 2005 18:38:40 +0200, michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> wrote:

>Dogadać się z Guru. On łaknie mchu.

Tak jest :-)))
--
Guru

6. Data: 2005-05-02 20:51:59

Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapodałem taki preparat BIOPON-u. Wypaliło mech że aż miło. teraz trochę to
wgrabiłem.
Nie pamiętam ceny ale pewnie coś z 7 zł za 25m2 trawnika.
Po prostu go wypala :)

7. Data: 2005-05-03 08:15:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapodałem taki preparat BIOPON-u. Wypaliło mech że aż miło. teraz trochę
> wgrabiłem.

A ja sypę dolomit na trawnik i też mech zanika.

Serdecznie Miłka

8. Data: 2005-05-04 18:23:14

Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sypę dolomit na trawnik i też mech zanika.

U mnie to niemożliwe (prawie) zalezy mi na kwaśnym odczynie gleby ... iglaki
i różaneczniki w okolicy ....

9. Data: 2005-05-04 20:00:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie to niemożliwe (prawie) zależy mi na kwaśnym odczynie gleby ...
iglaki
> i różaneczniki w okolicy ....

To w takim razie po co usuwać mech ??

Serdecznie Miłka

10. Data: 2005-05-04 20:15:07

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie to niemożliwe (prawie) zalezy mi na kwaśnym odczynie gleby ...
iglaki
> i różaneczniki w okolicy ....

Odczyn nie musi być jednakowy w całym ogrodzie.
Pod różaneczki zawkaszaj a trawnik jeśli Ci na nim zależy posyp czasem
dolomitem :-)
pozdrawiam,
Bogda

..coś na modrzewiach
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
--- łąka kwietna ---