medycyna niekonwencjonalna

1. Data: 2001-06-24 22:48:31

Temat: medycyna niekonwencjonalna
Od: "Maciek" <m...@g...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie na terenie Polski jakis ludzi co operuja bez uzycia skalpela?
kupe krwi, zawsze cos wyciagnal z czlowieka i blizn nie ma... co o tym
sadzicie?

2. Data: 2001-06-25 06:02:37

Temat: Re: medycyna niekonwencjonalna
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@g...co.uk> napisał w wiadomości
> czy znacie na terenie Polski jakis ludzi co operuja bez uzycia skalpela?
> kupe krwi, zawsze cos wyciagnal z czlowieka i blizn nie ma... co o tym
> sadzicie?

Że to kit, albo jak wolisz: pic.
Ludzie są skłonni uwierzyc prawie we wszystko, albo we wszystko. Tylko nie w
siebie.

Pozdrawiam

Izka

3. Data: 2001-06-25 06:29:10

Od: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jun 2001 00:48:31 +0200, Maciek <m...@g...co.uk> wrote:
>czy znacie na terenie Polski jakis ludzi co operuja bez uzycia skalpela?
>kupe krwi, zawsze cos wyciagnal z czlowieka i blizn nie ma... co o tym
>sadzicie?

NTG. Pytaj na alt.paranauki.pl czy coś takiego. Może też być pl.rec.fantastyka

Jacek

4. Data: 2001-06-25 13:22:57

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy znacie na terenie Polski jakis ludzi co operuja bez uzycia skalpela?
> kupe krwi, zawsze cos wyciagnal z czlowieka i blizn nie ma... co o tym

Był taki fajny film z Jimem Carreyem "Człowiek z księżyca". On właśnie
poddał się bezkrwawej operacji, u znanego lekarza na Filipinach. Nie
wyzdrowiał od tego, mimo że jak piszą "śmiech to zdrowie"...

5. Data: 2001-06-25 13:25:41

Od: "Maciek" <m...@g...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

rozumiem...
dzieki za sugestie...

6. Data: 2001-06-25 14:51:02

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> czy znacie na terenie Polski jakis ludzi co operuja bez uzycia skalpela?
> kupe krwi, zawsze cos wyciagnal z czlowieka i blizn nie ma... co o tym
> sadzicie?

A nie lepiej normalnie, ze skalpelem? Przynajmniej wiesz, na czym stoisz.
Piotr

7. Data: 2001-06-26 06:08:42

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h6jnj$bil$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Maciek" <m...@g...co.uk> napisał w wiadomości
>
> Że to kit, albo jak wolisz: pic.
> Ludzie są skłonni uwierzyc prawie we wszystko, albo we wszystko. Tylko nie
> siebie.

Co masz na myśli?
To, że sami mogą się leczyć wiarą?
Jeżeli tak, to ja uważam, że to taki sam kit jak ten o bezkrwawych
operacjach.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2001-06-26 09:07:12

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co masz na myśli?
> To, że sami mogą się leczyć wiarą?

Najpierw pytasz co mam na myśli, by już zaraz odpowiedzieć w moim imieniu,
że mam na myśli leczenie wiarą. Po co pytasz?

> Jeżeli tak, to ja uważam, że to taki sam kit jak ten o bezkrwawych
> operacjach.

Jeżeli tak....i tak dalej....
Sam propagujesz leczenie dietą, czyli samoleczenie.

Leszku, czytałam lepsze Twoje posty.

Izka

9. Data: 2001-06-30 19:55:11

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h9itc$bdb$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Najpierw pytasz co mam na myśli, by już zaraz odpowiedzieć w moim imieniu,
> że mam na myśli leczenie wiarą. Po co pytasz?

Masz rację. Zasugerowałem się Twoją wypowiedzią. Przepraszam.

Pozdrawiam
Leszek

Biale "czopy " na migdalkach
Wyniki badan
Endokrynologia Pilne!!!!!!!!
Pytanie do okulistow lub specow od optyki
amfetamina...