[meilaodiy] 14 porad, o które nikt nie prosił

21. Data: 2005-03-01 21:37:12

Temat: Re: [meilaodiy] 14 porad, o które nikt nie prosił
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Caly poradnik
> przeczytalam z zupelnym spokojem, ale zatrzeslo mnie na widok ostatniego
> punktu. Prawda jest niestety taka, ze chyba wszyscy powinni tu wyluzowac.
> Fajnie jest, jesli ktos bardziej doswiadczony chce pomoc i podzielic sie
> wiedza... Trzeba tez jednak wiedziec w jaki sposob to zrobic. Osobiscie
> uwazam, ze ostatni punkt byl niepotrzebny.
>
> Renata

Bardzo cię przepraszam, że ci nie odpowiem, ale IMHO, byłoby to bez sensu.
Jandulka (Warszawa)

22. Data: 2005-03-02 07:59:11

Od: a...@t...pl (Renata) szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo cię przepraszam, że ci nie odpowiem, ale IMHO, byłoby to bez sensu.
> Jandulka (Warszawa)

Nie martw sie, nie liczylam na zadna powazna dyskusje na ten temat. O tym,
ze na tej liscie dyskusyjnej robi sie czasem nieprzyjenie, a conajmniej
dziwnie, pisalo juz kilka osob. Ja to spostrzezenie potwierdzam. Nie jest to
jednak oskarzenie konkretnie pod twoim adresem. I wlasciwie to wszystko co
mam na ten temat do powiedzenia.

Renata

23. Data: 2005-03-03 09:49:26

Temat: Re: [meilaodiy] 14 porad, o które nikt nie prosi3
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc Jandulka

wrzucilan´m pierwsza czesc opisow do Basics

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=73804&o
b=0

Niestety lepiej nie potrafie.
Moze powinnam zadbac o lepszy scaner.

Pozdrowienia
ikorek

24. Data: 2005-03-03 10:51:57

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Jandulka
> wrzucilan´m pierwsza czesc opisow do Basics
> [...]
Moim zdaniem teraz jest dość czytelne. Nie doradzę ci w kwestii skanera, bo
nie znam się na skanowaniu nic a nic.Ale nasze dziewczyny wiedzą wszystko i
coś wymyślą. Bardzo ci dziękuję, bo czekam w tłumie innych fanów tego
pisma:))))
Na pytanie odpowiadam na priv.
Jandulka (Warszawa)

25. Data: 2005-04-01 23:50:19

Od: "Adam" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, czytam i prawie nic nie rozumiem. Czy macie jakieś rady dla
totalnych laików.
Jeżeli chodzi o igłę to doświadczenie mam znaczne , ale jeżeli chodzi o
komputer nie bardzo a grupę dyskusyjną tylko nieśmiało przeglądam i czasami
coś pościągam , najchętniej z rosyjskiego , ponieważ trochę rozumiem i nie
boję się ,że wpędzę się w kanał.
Ale z tego co czytam to uświadamiam sobie , że kompletnie nie mam pojęcia
jak to wszystko działa.
Czy jest jakieś miejsce , gdzie mogła bym poczytać instrukcję obsługi i
forum, i stron w które wchodzę i nie bardzo wiem co dalej, aby nie popełnić
jakiegoś fa pa( oczywiście żeby było jasno wytłumaczone jak krowie na rowie
, ) ewentualnie może ktoś mnie poprowadzi za rękę.

26. Data: 2005-04-02 06:52:11

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> popełnić jakiegoś fa pa( oczywiście żeby było jasno wytłumaczone jak
> krowie na rowie , ) ewentualnie może ktoś mnie poprowadzi za rękę.

Cześć,

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

pod tym adresem znajdziesz manuala do poruszania się po forum chińskim i
rosyjskim oraz wiele innych baardzo pożytecznych linków. A jak coś jeszcze
trzeba będzie wytłumaczyć to pytaj, albo dziewczyny z grupy albo na priva.
Jak bedę mogła to pomogę :-)

pozdrawiam
Dodo

[szydelko, druty] Zoluszka - gazetki