meilaodiy - punkty

1. Data: 2003-07-31 17:09:58

Temat: meilaodiy - punkty
Od: "Freyja" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało mi się już rozszyfrować sposób logowania i ściagania niektórych
wzorków z meilaodiy, ale powiedzcie mi, proszę, co to za punkty i jak sie je
zbiera? Bo jeszcze sie tego nie dopatrzyłam.

Ania (w-wa)

1. Data: 2003-07-31 17:30:52

Temat: Re: meilaodiy - punkty
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
je
> zbiera? Bo jeszcze sie tego nie dopatrzyłam.

Za komentarz 0,3 punktu, za położenie wzoru - wg uznania administratora (nie
wiem, bo ich nie lubię i nie kładę). Kiedyś za obrazek do poszukiwanych był
1 punkt, teraz chyba nic.
Ważne są te punkty na końcu (patrz swój post). Wzór do pobrania może być 1.
za darmo; 2. za darmo, ale od iluś punktów (zwykle kilkadziesiąt); 3. za
wirtualne pieniądze (1-5) i wtedy zabierają odpowiednią do kwoty liczbę
punktów. Wszystko to kupa bzdur.
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-07-31 17:41:26

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freyja" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
je
> zbiera? Bo jeszcze sie tego nie dopatrzyłam.
Witam ;-)
Widzę, że męczysz tę stronę również :-)
Dla mnie jest ona swoistą tajemnicą
Tak po krótce z tego co się zdażylam zorientować:
dostajesz punkty za napsany post, za podany link, ale z meilaoidy, za
wrzucenie czegoś
ujemne, za wrzucenie czegoś co już było
a ile nie mam pojęcia, nie znana mi jest żadna zasada,
niby fajne wzorki, są normalnie punktowane,
a takie sobie mają taki niebieski brylancki i od razu masz więcej punktów,
czasami trzeba mieć odpowiednia ilość punków żeby cokolwiek zobaczyć,
czasami żeby pobrać musisz oddać część pieniędzy , zawsze pisze ile
(teoretycznie)
pobierane są punkty za pobranie schematu
tyle co zaobserwowałam :-)
nie dowiedziałam się jeszcze od nikogo, a do paru osób pisałam,
czy samemu można wybrać za ile się chce swój wrzucony schemat "sprzedać"
Znowu się rozpisuję i znów od kogoś dostanę po głowie :-(

ale co mi tam, dostałam ten link od Rosjanek, kiedy zadałam im to pytanie
:-)
http://www.7ya.ru/faq/embro.aspx?l=2&id=178
wychodzi z tego, że one już teraz same nie wiedzą co za co
ostatnio stwierdziły się, ze jest "widzi mi się " adminów

Mam nadzieje, ze pomogłam , jak będziesz coś odkryjesz to daj jakoś znać

SaNi - ogładająca dziś przez cały dzień chińszczyznę :-)

1. Data: 2003-07-31 18:46:39

Od: "Freyja" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany Julek, bardziej zagmatwać tego wszystkiego już nie mogli? Nie
wystarczy, ze stronka nie ma angielskiego opowiednika, tylko kilka słów,
które można zrozumieć?

Dzieki dziewczyny za wyjaśnienie, chyba jednak wolę jeść chińszcyzne niż
opierac na niej swoje zasoby wzorków xxx.

Ania :-)

1. Data: 2003-07-31 20:46:08

Temat: Odp: meilaodiy - punkty
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Freyja <f...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgbo50$rf0$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Dzieki dziewczyny za wyjaśnienie, chyba jednak wolę jeść chińszcyzne niż
> opierac na niej swoje zasoby wzorków xxx.

Ja sie tam poruszam troche po omacku.. ogladam sobie wzory, jak mi sie
podoba i da sie sciagnac to sciagam - dzis nawet zdobylam sie na odwage
zeby sie zapytac o schemat do Lanarte - na cale szczescie czesc przyciskow
jest opisana po angielsku, poza tym jest opcja preview, wiec zanim odpowiesz
czy napiszesz cos, mozesz skorygowac swoje ew. bledy. No i jakos to leci -
chociaz nadal malo mam tych punktow i nie do wszystkiego mnie chce dranstwo
wpuscic.... ale jak sie uporam ze skutkami pioruna to znowu powalcze z
robaczkami:)
pzdr
yenn nadal szukajaca brakujacej czesc schematu grilandhorses

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-31 21:55:32

Temat: Re: Odp: meilaodiy - punkty
Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenn nadal szukajaca brakujacej czesc schematu grilandhorses

Czy chodzi o Girl with horse-Lanarte? Ja mam taki schemat składający się z 5
części,czy to komplet-nie wiem?

Ada

1. Data: 2003-08-02 18:14:03

Temat: Odp: Odp: meilaodiy - punkty
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Władysława Wąsowicz <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bgc38k$d5o$...@i...gazeta.pl...
> yenn nadal szukajaca brakujacej czesc schematu grilandhorses
>
> Czy chodzi o Girl with horse-Lanarte? Ja mam taki schemat składający się z
> [...]
A nie, to inny schemat o ktorym byla mowa w poscie napisanym przez belunie
"dla milosnikow Lanarte" - chyba kilka nizej jest. I juz mi sie udalo
skompletowac caly wiec jesli chcesz daj znac na priva. Z tym ze wysle
dopiero za pare dni jak mi sie szkody piorunowe naprawia.
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

(xxx) FUKSJE
pytanie o przerobienie zdjęcia na xxx
RE (xxx) wzorki z aniołkami
Strona DMC?