merceryzowane 565m/100 ?

11. Data: 2006-03-15 20:15:42

Temat: Re: merceryzowane 565m/100 ?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bieta wrote:
> http://www.republika.pl/wskalski/opisy/rprz.htm

Dzieki. Szukalam na google ale wyskoczyly same sklepy internetowe.

Zazula

12. Data: 2006-03-16 14:15:51

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata z ZG wrote:

> kordonek Ariadny - 30 tex 6 ma około 525 i jest dośc mocno merceryzowany
> kordonek PIroska z firmy Coats - 555 na 100 g i też merceryzowany

OO, ciekawe co to jest to drugie, bo nie znam :) musze poszukac
Dzieki :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

13. Data: 2006-03-16 14:19:36

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka wrote:
> Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z babylo robi się sympatycznie, ale mam wrażenie, że są dość sztywne. Nadaje
> się na ozdoby, jajka, dzwonki, ale na serwetkę już raczej chyba nie. Ja
Ja na bluzkę chce, to pewnie też za sztywne
> miałam małe motki 50 g, więc 200 kilka metrów, dostałam w prezencie :), ale
> może większe motki też są? No i jeden mały "zonk" nitka była związana gdzieś
> w 2/3 długości motka! Jak za nić za kilkanaście zł za mały motek, to chyba
> nie powinno tak być :(

a co powiesz na 8 metrów muliny z węzełkiem? hehe
też ktorejś "dobrej" firmy, DMC albo Anchor, nie pamietam juz.

> Z Maxi mam złe doświadczenia, fajna, lejąca, akuratna na serwetę, ale
> potwornie nierówno utkana-raz cieniutka raz bardzo gruba. Jest to
> denerwujące przy pracy, ale w gotowej robótce na szczęście nie widać.

Ja miałam złe przy różnych numerach farbowania, zupełnie inny odcień
mimo że numer koloru ten sam. ALe mooooze, jak dobrze obejrze co biore,
to sie własnie na nią zdecyduje.

Dzieki i pozrawiam
Ola

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

Łodzianki to mają fajnie
szydełko
Koszyczki nie tylko [szydełko]
ebay-druty bambusowe i nie tylko
I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.