męska decyzja

1. Data: 2005-10-18 12:33:55

Temat: męska decyzja
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro już prawie, prawie się dogadałam z Lią i wyraziłam opinię swą, acz nie
do końca, czas podjąć tę męską decyzję: za karę, ze dwa dni zmarnowałam na
dyskusję zamiast na pracę (z punktu widzenia mojego chlebodawcy, który
jestem w stanie sobie wyobrazić) spadam stąd i w ogóle z newsów na jakiś
czas. Trójmiasto zapraszam na otwarcie centrum handlowego 26 października, a
Warszawę na 16 listopada. A ja idę zrobić wszystko, zeby się nie mieli do
czego przyczepić :)

POzdrawiam i dziękuję

--
Margola

2. Data: 2005-10-18 17:38:40

Temat: Re: męska decyzja
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dj2q3r$cb4$1@atlantis.news.tpi.pl>
Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> pisze:

> Trójmiasto zapraszam na otwarcie
> centrum handlowego 26 października

A nawiedzisz Trójmiasto przy okazji?

--
PozdrawiaM

3. Data: 2005-10-18 20:01:15

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):
> [...]
> Warszawę na 16 listopada. A ja idę zrobić wszystko, zeby się nie mieli do

No, Dusiołek już na trójmiejskiej narzeka, jak by nie mógł w Wielorybie ;)
Otwarcie kuszące...
Wrzuć szczegóły na priva, proszę.

Eulalka

dywagacja o odnogach